Peter's Cooper S...laatste keer..:-(
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ben er gisteren mee van Vianen naar Rijswijk gereden. Was spekglad op sommige delen dus niet echt kunnen testen lol
qua comfort is het prima te doen. Achter staat op zn hardst en voor op klikje 6, ofwel in het middenste standje. Wel iets meer comfie dan de eibachs nu
de wielen liepen behoorlijk aan, maar na 40 km steeds minder haha
en zoals Maus zegt: "scraping is cool"
de drempels moet ik stapvoets op. Komende weken in de dagelijkse praktijk ff aanzien. Voorlopig rijdt ik alleen de weekenden ermee.
Al met al ben ik super tevreden met mn cobras!!!
Zaterdag ff wassen en Dick zn wielen teruggeven haha
qua comfort is het prima te doen. Achter staat op zn hardst en voor op klikje 6, ofwel in het middenste standje. Wel iets meer comfie dan de eibachs nu
de wielen liepen behoorlijk aan, maar na 40 km steeds minder haha
en zoals Maus zegt: "scraping is cool"
de drempels moet ik stapvoets op. Komende weken in de dagelijkse praktijk ff aanzien. Voorlopig rijdt ik alleen de weekenden ermee.
Al met al ben ik super tevreden met mn cobras!!!
Zaterdag ff wassen en Dick zn wielen teruggeven haha
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@Ida.... Ben benieuwd!! Zie het denk ik zaterdag wel even...
@Ragnar... Weer save and sound terug lol. Bedankt voor je bericht en aanbod gisteren. Door dit soort zaken ben ik trots op ons forum... Karma +1 for u!!
@Ragnar... Weer save and sound terug lol. Bedankt voor je bericht en aanbod gisteren. Door dit soort zaken ben ik trots op ons forum... Karma +1 for u!!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
ah, at last....!
hij is echt laag he! netjes man!! staat echt SUPER!!
Jammer van de spacers, maar dat komt ook wel weer goed, je hebt in ieder geval een hoop medeweggebruikers geholpen door de sneeuw van de weg te schuiven
Mvg. Alain

hij is echt laag he! netjes man!! staat echt SUPER!!

Jammer van de spacers, maar dat komt ook wel weer goed, je hebt in ieder geval een hoop medeweggebruikers geholpen door de sneeuw van de weg te schuiven

Mvg. Alain
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ha... Junkies lol,
Ik heb de EVOIII eronder. Rijdt echt top!!!
Drempels ed moet ik nog goed ervaren. Morgen pas weer rijden :-)
De boel "scrupt" wel lekker, maar stoort niet. En de opgestoken duimpjes (al twee gehad) maakt het fun....
Morgen ff spacers halen bij klaas....
Ik heb de EVOIII eronder. Rijdt echt top!!!
Drempels ed moet ik nog goed ervaren. Morgen pas weer rijden :-)
De boel "scrupt" wel lekker, maar stoort niet. En de opgestoken duimpjes (al twee gehad) maakt het fun....
Morgen ff spacers halen bij klaas....
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors