Ik maak wel pics als ze er in zitten
Stadslicht vergelijking (Philips, PIAA en standaard)
- PPCS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Okai ik heb ook binnenkort meer nieuws, want ik heb ook even onderzoek gedaan
Volgens mij is mijn OEM R53 Xenon 4300K. Alles wat ik tot nu toe geprobeerd heb was gewoon
te blauw itt tot mijn xenon, vandaar nu nieuwe plannen.
Deze:
Gloeilampjes 4100K
Deze zijn zoals op de foto te zien (Recht is 4100K en links in standaard) mooi wit en geven echt knetter veel licht. Ik heb deze besteld en ze moeten binnen 3 tot 6 weken uit azie komen. Voordeel is dat ze een chrome coating hebben en dus niet die blauwe coating die veel lampjes hebben. Hierdoor zie je ze niet zitten als ze uit zijn. Lampjes zijn van PIAA.

Voorbeeld met beiden 4100K en in het donker dus!

Plan B zijn de nieuwe ledjes van PIAA die net uit zijn: Deze geven een mooi verspreid licht en nu maar hopen dat ze echt wit zijn, want PIAA geeft geen Kelvin lichtkleur bij haar leds.
PIAA NEW LEDS
Groeten,
PP
Volgens mij is mijn OEM R53 Xenon 4300K. Alles wat ik tot nu toe geprobeerd heb was gewoon
te blauw itt tot mijn xenon, vandaar nu nieuwe plannen.
Deze:
Gloeilampjes 4100K
Deze zijn zoals op de foto te zien (Recht is 4100K en links in standaard) mooi wit en geven echt knetter veel licht. Ik heb deze besteld en ze moeten binnen 3 tot 6 weken uit azie komen. Voordeel is dat ze een chrome coating hebben en dus niet die blauwe coating die veel lampjes hebben. Hierdoor zie je ze niet zitten als ze uit zijn. Lampjes zijn van PIAA.

Voorbeeld met beiden 4100K en in het donker dus!

Plan B zijn de nieuwe ledjes van PIAA die net uit zijn: Deze geven een mooi verspreid licht en nu maar hopen dat ze echt wit zijn, want PIAA geeft geen Kelvin lichtkleur bij haar leds.
PIAA NEW LEDS
Groeten,
PP
- sharpsafer
- Mod virus alert!

Bericht
Ik vind het ook jammer, alle leds die ik tot nu toe heb gehad waren naar de 6000K toe.
Ik heb via het werk bij nichia led een reeks test leds besteld met de juitste cathode en anode aansluiting voor de Mid-power leds te vervangen door High-power leds met cream white temperatuur (4700K-5000K)
Ga deze middag de SMD leds verwijderen en de nieuwe opsolderen met een nieuwe koelplaat, want aangezien het High-power leds zijn, moeten ze hun warmte beter afkunnen voor optimaal kleur en sterkte, dus word het een alu fitting plaat ipv print materiaal.
Ik heb via het werk bij nichia led een reeks test leds besteld met de juitste cathode en anode aansluiting voor de Mid-power leds te vervangen door High-power leds met cream white temperatuur (4700K-5000K)
Ga deze middag de SMD leds verwijderen en de nieuwe opsolderen met een nieuwe koelplaat, want aangezien het High-power leds zijn, moeten ze hun warmte beter afkunnen voor optimaal kleur en sterkte, dus word het een alu fitting plaat ipv print materiaal.
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!

Bericht
De AutoStyle-ledjes in onze R50 gloeien elke paar seconden even op als de motor uit is. Is geen probleem voor de accu.
Schijnt door reststroom te komen, ledjes hebben heel weinig stroom nodig om te kunnen branden.
Schijnt door reststroom te komen, ledjes hebben heel weinig stroom nodig om te kunnen branden.
- minipino
- Mod virus alert!

Bericht
Is dat de hele nacht door? Ik kan het me niet voorstellen dat ze de accu leegtrekken, vooral nu jij dit verteld maar better to be safe than sorry. Wil liever geen weerstandjes tussen plaatsen namelijk.MiniBeardie XL schreef:De AutoStyle-ledjes in onze R50 gloeien elke paar seconden even op als de motor uit is. Is geen probleem voor de accu.
- sander_r53
- Volledig MINI minded!

Bericht
De ledlichten van Pilot geven ook een heel mooi licht. Kosten 2 tientjes. Niet te blauw, niet te geel, perfect bij de OEM-xenon. Foto's staan in mijn SYR.
- WoK
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vorige week Stadslicht ledjes besteld bij Dealextreme....
kijken wat dat is....en voor dat geld....
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37144
Als die bevallen ga ik mn mistlampjes ook doen...
kijken wat dat is....en voor dat geld....
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37144
Als die bevallen ga ik mn mistlampjes ook doen...
- J00st
- 4 op een rij!

Bericht
Ik had er al eerder naar gekeken maar wil nu toch echt mijn stadslichten vervangen omdat ze veel te geel zijn ten opzichte van de xenon. Na dit topic doorgelezen te hebben lijkt mij 'PIAA H263 XTREME WHITE W5W LED lamp' het meest geschikt. (link: PIAA )
Ik las dat deze geen foutmelding geven maar gloeien deze ook na als je de lichten uitschakelt?
Ik las dat deze geen foutmelding geven maar gloeien deze ook na als je de lichten uitschakelt?
Onze sponsors
')