Anyhoe, hf!
marss/PW CooperS!!!!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Klopt! Bij de R55/R56/R57 reeks gebruiken ze allemaal dezelfde klauwen, alleen hebben de Cooper S versies grotere schijven, grotere blokken en grotere afstandhouders.marss schreef:@ Sven; ik heb begrepen dat het precies dezelfde set is als de R53 Works remmen .... tsja , dan maar geen logo ... scheelt me een paar honderd euro![]()
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ Denzig; ik rij nooit te hard .....
@ Mini poeper; kheb de R56 S versie, dus de schijven zijn idd groter
!!
Gisteren teruggekomen uit Oostenrijk .. ben toch wel heel blij met winterbanden ... ook in NL
...
!!
MINI heeft het weer helemaal goed gedaan ... heb alleen ongeveer 5 liter ruitenvloestof verbruikt op 900 km!!
Op de heenweg nog even de 210 km aangetikt op de kilometerteller!! Toch wel lekker dat het kan
. Nu staat de MINI weer lekker in zijn garage, maar hij is echt rete vies, foto's volgen!
marss
@ Mini poeper; kheb de R56 S versie, dus de schijven zijn idd groter
Gisteren teruggekomen uit Oostenrijk .. ben toch wel heel blij met winterbanden ... ook in NL
MINI heeft het weer helemaal goed gedaan ... heb alleen ongeveer 5 liter ruitenvloestof verbruikt op 900 km!!
marss
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Fijn om te horen dat alles goed gegaan is.
(genoeg sneeuw gehad?)
En inderdaad winterbanden in Nederland zijn zeker niet overbodig.
(genoeg sneeuw gehad?)
En inderdaad winterbanden in Nederland zijn zeker niet overbodig.

- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
Sow, net ff 6 pagina's met topics ingehaald, tering wat een leesvoer!! Reacties op alle vette mods en super foto's in de sneeuw komen nog wel een keer!
@ Annet (i think); niet plenty off snow om off-piste te gaan, maar voldoende en SUPER lekkere sneeuw op de pisten!
@ Mats; hadden uiteindelijk toch een passend 4 persoon app. We waren bang dat we elkaar kwijt zouden raken
@ Ragnar; We had a BLAST!!! Ik wil zo weer terug!! Morgen weer werken (was vandaag nog lekker vrij) (dikke winterfoto's van je MINI btw
)
Oja, vandaag de MINI gewassen!! Ff de rotzooi van de duitse autobahn er af gehaald. Na 2 min. hier rijden weer vies, maar dat wist ik vantevoren. Het belangrijkste is dat ik die meuk van mijn lak af heb!! Moet echt gaan kleien van het voorjaar. Overal spikkeltjes!!!
marss
@ Annet (i think); niet plenty off snow om off-piste te gaan, maar voldoende en SUPER lekkere sneeuw op de pisten!
@ Mats; hadden uiteindelijk toch een passend 4 persoon app. We waren bang dat we elkaar kwijt zouden raken
@ Ragnar; We had a BLAST!!! Ik wil zo weer terug!! Morgen weer werken (was vandaag nog lekker vrij) (dikke winterfoto's van je MINI btw
Oja, vandaag de MINI gewassen!! Ff de rotzooi van de duitse autobahn er af gehaald. Na 2 min. hier rijden weer vies, maar dat wist ik vantevoren. Het belangrijkste is dat ik die meuk van mijn lak af heb!! Moet echt gaan kleien van het voorjaar. Overal spikkeltjes!!!
marss
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors