Jij rijdt zeker altijd met je poot op de remHans schreef:Nergens en nooit last van gehad.. het went snel.. moet je eens een rondje Nurburgring doen dan zijn ze top! Ze remmen dan zelfs nog te hardpeter schreef:Bedankt voor de reacties!
@werner, er zitten nu "carbon" circuitblokken in. Die zijn nogal hard en hebben wat temperatuur nodig om optimaal te functioneren. Ik wil er nog wel een setje zachtere blokken inzetten binnenkort.Maarja was fun op de weg
The Heks II foto's bushrit Björn thnx!!
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
dan zijn ze wel warm als je ze nodig hebt
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hahaha is (inderdaad zoals hierboven te zien) 17" Tony.
De band is alleen 50 hoog in plaats van 45. Dat scheelt toch wel veel zoals je kan zien. Zonder het schroefset was er geen enkel probleem maar nu is het kielekiele. Het is maar goed dat er voor camberplaten opzitten anders had het niet gepast....
De band is alleen 50 hoog in plaats van 45. Dat scheelt toch wel veel zoals je kan zien. Zonder het schroefset was er geen enkel probleem maar nu is het kielekiele. Het is maar goed dat er voor camberplaten opzitten anders had het niet gepast....
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
....jou ride staat ook lekker laag. top!!
Mn onderschrift zegt genoegpeter schreef:Van de week de winterbanden eronder gezet. Staat ook wel weer dik!
Maar wat lees ik hier regelmatig: "scraping is cool"...
Daar weet ik nu alles van.![]()
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors