MarjoleinART & FastBunny: Challenge Striping :)
- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht
We hebben het Aeropack erop zitten
Hier ff een snel fototje, de grille is nog niet helemaal compleet, dus betere fotos komen snel!! 

pssstttt....het is de linkse

pssstttt....het is de linkse

- FastBunny
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Bij Jonkers hadden ze wel een idee.. je zou kunnen kiezen om er eentje met PDC te nemen of bv een Pure Silver of British Racing Green en deze overspuiten naar Dark Silver en die dan te monteren. Moet zeggen wij waren er ook net optijd bij.. deze Dark Silver set was de laatste zonder PDC...Hans J schreef:Mooi hoor, ik nu al spijt

- Mini Mario Parklane
- Nieuw Lid

- Contacteer:
- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht
Thanks allemaal!!
Hij is echt een stuk dikker zo
We hebben echt geen spijt. We hebben carbon besteld voor in de achterbumper te makan, dus iig niet die sticker erop, want die vinden we echt niet mooi, dus ff kijken of dat carbon wil werken, dat zal dan ook in de voorgrille komen (bij de mistlichtjes in dat vakje)
Maar dat is woendag binnen, dus gaan we dat eens proberen.
Maar dat is woendag binnen, dus gaan we dat eens proberen.

- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht
Hoi Berthil, moet dat ook als je je oude grille terug zet eigenlijk? Mike heeft nu de auto mee dus kan het nu even niet bekijken, maar is het echter de bovenste grille ook zwart? Hij zit er nog niet in, dus het zwart maken kan nog, maar ik vroeg me af of het zwart gemaakt moest worden met de 'oude' grilleBerthil schreef:Stuk beter dan die auto daarnaast
Wel achter het kleine grilletje zwart spuiten hè

- lisette
- Enthousiast

Bericht
Ahh, de andere linkse
Ik let weer eens niet op. Nog zonder grilletje zie ik nu, maar toch al een groot verschil!
Ik ben ook niet echt onder de indruk van die stickers, maar ik moet zeggen dat het me bij bv Coen nooit was opgevallen dat het een sticker is. Eerst maar eens kijken hoe het er straks uitziet.
Ik ben ook niet echt onder de indruk van die stickers, maar ik moet zeggen dat het me bij bv Coen nooit was opgevallen dat het een sticker is. Eerst maar eens kijken hoe het er straks uitziet.
Onze sponsors