nee, die heb ik nog niet dit kan alleen bij enkele dealers, mijn dealer zegt dat hij het niet kan. Heb echter niet echt problemen met het engels stoort me niet echt.
Groeten Ronald en bedankt voor je reactie
#D navigatie
- Rimshot
- 4 op een rij!
Bericht
Rob,
Ik heb net de cd gebrand en geinstaleerd, werkt prima. Grafisch een stuk mooier. Ik zie alleen geen verschil tussen perspective mode on of off.
Het blijft 2D, Heb jij dat ook?
Misschien dat ik wat verkeerd doe?
Even een andere vraag welke DVD (landkaart) heb jij in je systeem?
M.V.G. Ronald
Ik heb net de cd gebrand en geinstaleerd, werkt prima. Grafisch een stuk mooier. Ik zie alleen geen verschil tussen perspective mode on of off.
Het blijft 2D, Heb jij dat ook?
Misschien dat ik wat verkeerd doe?
Even een andere vraag welke DVD (landkaart) heb jij in je systeem?
M.V.G. Ronald
- Rob
- 4 op een rij!
Bericht
Ronald,
heb je het wel eerst geactiveerd via het 'geheime' menu? Daarna krijg je in het navigatie menu bij kaartrichting een derde optie, naast noordelijke richting en rijrichting verschijnt dan ook perspectief (of bij jou omdat je nog engels hebt perspective). Dat het bij mij perspectief laat zien toont wel aan dat NL menu nu algemeen gebruikelijk is op nav mini NL auto.
Landkaart heb ik van europa 2006-1 (DVD).
Groet,
Rob
heb je het wel eerst geactiveerd via het 'geheime' menu? Daarna krijg je in het navigatie menu bij kaartrichting een derde optie, naast noordelijke richting en rijrichting verschijnt dan ook perspectief (of bij jou omdat je nog engels hebt perspective). Dat het bij mij perspectief laat zien toont wel aan dat NL menu nu algemeen gebruikelijk is op nav mini NL auto.
Landkaart heb ik van europa 2006-1 (DVD).
Groet,
Rob
- Rob
- 4 op een rij!
Bericht
Ik dacht niet dat het te maken heeft met de landkaart omdat ik eerst nog een dvd van 2003 had, ook toen werkte na update bij dealer van NL menu met NL stem de nav al in het NL. Alleen had ik toen wel al v26 geinstalleerd. Ik heb wel de indruk dat de dealers niet altijd bij zijn met de laatste software. Die van mij had nog v23 terwijl v26 al uit was. Voor zover ik heb begrepen is NL menu weer aparte CD, naast de landkaart en naast de v-serie besturingssoftware. De v-serie veranderd niets aan het menu of de stem. Bij het installeren van de V27 laat deze ook op het scherm zien welke talen er gedeceteerd zijn en dat dit na installatie ongewijzijgd blijft.
Groet,
Rob
Groet,
Rob
Onze sponsors