Peter's Cooper S...laatste keer..:-(
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Dank weer voor alle meningen, blijft leuk om te zien (lezen eigenlijk) dat iedereen weer een ander idee heeft...blijft mooi, zo'n mini forum
Ik ben er super blij mee, het blijft uiteraard een project...
Ik vindt de chromen beltline nog storen, omdat het de zwarte lijn van de A stijl en het matte gedeelte onderbreekt. Deze gaat dus zwart worden.
Over een paar weken zitten ook de zwarte joeys erop, dus dat kleur ook mooi bij het geheel...
Een setje matzwarte speigelkappen zijn ook gewenst, maar kan nog geen kappen vinden die op mijn electrisch inklapbare spiegels passen
Als iemand nog een setje heeft...let me know...
Ik wil ook de junion jack scuttles vervangen voor JCW's en daarbij het randje in DS wrappen of spuiten, voor een rustigere look.
Twijfel nog of ik een witte "wheelgapkills"sticker onder de scuttle moet plakken
Met de verlaging straks is het plaatje steeds meer compleet denk ik..
Nog wel wat te doen dus de komende maanden (gaat ivm werk niet meer zo hard als de eerste maanden
)
Jullie input, ideeen en meningen zijn uiteraard weer welkom!

Ik ben er super blij mee, het blijft uiteraard een project...
Ik vindt de chromen beltline nog storen, omdat het de zwarte lijn van de A stijl en het matte gedeelte onderbreekt. Deze gaat dus zwart worden.
Over een paar weken zitten ook de zwarte joeys erop, dus dat kleur ook mooi bij het geheel...
Een setje matzwarte speigelkappen zijn ook gewenst, maar kan nog geen kappen vinden die op mijn electrisch inklapbare spiegels passen

Ik wil ook de junion jack scuttles vervangen voor JCW's en daarbij het randje in DS wrappen of spuiten, voor een rustigere look.
Twijfel nog of ik een witte "wheelgapkills"sticker onder de scuttle moet plakken

Met de verlaging straks is het plaatje steeds meer compleet denk ik..
Nog wel wat te doen dus de komende maanden (gaat ivm werk niet meer zo hard als de eerste maanden

Jullie input, ideeen en meningen zijn uiteraard weer welkom!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
even de beltline en spiegelkapjes donker gemaakt...
Staat rustiger vindt ik...jullie?
Lukt me alleen nog niet om mn verlaging erop te shoppen

Staat rustiger vindt ik...jullie?
Lukt me alleen nog niet om mn verlaging erop te shoppen

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors