R56 remmen & Remblokken

Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

29 jul 2009, 12:43

Als jij ermee het circuit op gaat wel, dan moet je DOT 5,1 hebben.. anders kan gewoon je standaard vloeistof erin laten zitten..
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

29 jul 2009, 12:46

Thanks hans!

Coen
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Mortsel, Antwerpen
Berichten: 5849
Lid geworden op: 30 aug 2008, 11:23

26 nov 2009, 12:39

Bestaan er geperforeerde schijven voor de achterkant bij de R56?

Ben er nog niet meteen tegengekomen..
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

26 nov 2009, 13:35

Volgens mij niet. Geperforeerde schijven zijn per definitie niet altijd beter. Vaak slechter of je moet ze van een goed merk hebben.

Ga je nog wat met die tip van me doen?
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Mortsel, Antwerpen
Berichten: 5849
Lid geworden op: 30 aug 2008, 11:23

26 nov 2009, 14:44

Ja, juist daarom ;)

Mini/JCW heeft geperforeerde schijven, in de zelfde stijl als die van de JCW BBK, voor de Cooper S remmen.
Ze zijn niet echt duur, dus wou ze mss ook ineens steken. Oogt een pak beter.
De S-remmen zijn 14mm groter in diameter.
Achterkant is hetzelfde.
Zou dan mss nog opteren voor Ferodo blokken en stalen remleidingen.

Probleem is dat ik 'op mijn eigen' dat spul niet kan ontluchten :lol:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

26 nov 2009, 15:14

GeoBem007 schreef:Ja, juist daarom ;)

Mini/JCW heeft geperforeerde schijven, in de zelfde stijl als die van de JCW BBK, voor de Cooper S remmen.
Ze zijn niet echt duur, dus wou ze mss ook ineens steken. Oogt een pak beter.
De S-remmen zijn 14mm groter in diameter.
Achterkant is hetzelfde.
Zou dan mss nog opteren voor Ferodo blokken en stalen remleidingen.

Probleem is dat ik 'op mijn eigen' dat spul niet kan ontluchten :lol:
Ga ik ook doen! :wink:

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”