wil alleen de wielkasten ook nog doen. Merk nog weinig vermogenswinst, sterker nog.. lijkt wel of die onderin iets minder is
Hans GP
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gewoon van binnenuit.. antidreunmatten en ondertapijt
(heb ik toch voldoende..) en het scheelt echt enorm.. als ik mijn ramen open zet weet ik weer dat er een spruitje onderzit
(vooral in een tunnel
)
wil alleen de wielkasten ook nog doen. Merk nog weinig vermogenswinst, sterker nog.. lijkt wel of die onderin iets minder is
en hiervoor heb ik de software nodig, brandstoftoevoer en lucht in en uitlaat moet perfect op elkaar afgestemd staan.
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik zie net dat je GP ook al is te zien op Autogespot.com:
http://www.autogespot.com/viewimages.ph ... 2006184737

http://www.autogespot.com/viewimages.ph ... 2006184737

- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dat is de mijne niet.. dat is die andere van Dubbelsteyn (GP1392) Hij heeft mijn idee gejat van de carbon spiegelkappen, deze heeft ook een carbon handgreep van de achterklep.. en met dat kenteken heb ik een week rond gereden.. dus eigenlijk heeft hij een tweede han(d)s GP
(was een klein foutje van dubbelsteyn, kentekens door elkaar gehaald)
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
. Ik dacht: kan er maar één zijn met die carbon spiegelkappen
.
IngewikkeldHans schreef:Dat is de mijne niet.. dat is die andere van Dubbelsteyn (GP1392) Hij heeft mijn idee gejat van de carbon spiegelkappen, deze heeft ook een carbon handgreep van de achterklep.. en met dat kenteken heb ik een week rond gereden.. dus eigenlijk heeft hij een tweede han(d)s GP(was een klein foutje van dubbelsteyn, kentekens door elkaar gehaald)

- Hans
- Volledig MINI minded!

- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Why am i not surpised
.
Een GP die door een 1/10 elektrotje zoek wordt gereden....
Nee, gekkigheid. Werner en ik weten hoe gigantisch snel een model raceauto is. Zolang de topsnelheid rond de 100km/h blijft kan je het nooit winnen van een modelauto.
Een GP die door een 1/10 elektrotje zoek wordt gereden....
Nee, gekkigheid. Werner en ik weten hoe gigantisch snel een model raceauto is. Zolang de topsnelheid rond de 100km/h blijft kan je het nooit winnen van een modelauto.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo net terug uit Hamburg.. (mooie stad trouwens) en zeer veel mini's gezien op de autobahn niks maar ze rijden allemaal in de stad,
bijna meer cabrio's dan coupe's.
maarre.. het leuke van duitsland is natuurlijk dit..

Na aardig wat pogingen (zeer druk op de wegen daar) zondagochtend om 7,30uur, was het mistig
toch maar even de GPS aan en knallen (wel listig in de mist) Ik kwam niet verder dan 236km op de boordcomputer en dit was 237km op de GPS en moest weer in de remmen, maar heel veel meer zit er niet in, misschien als de MTH software erop zit
Daarna even een rondje om de auto en wat blijkt, de front splitter zit helemaal los
(voorop onder de bumper) dit komt gewoon door het harde rijden 
bijna meer cabrio's dan coupe's.
maarre.. het leuke van duitsland is natuurlijk dit..

Na aardig wat pogingen (zeer druk op de wegen daar) zondagochtend om 7,30uur, was het mistig
Onze sponsors