Ons MINI-park. JCW is verkocht.... p.396
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
Nice ride!
ben benieuwd naar het eindresultaat!
nog even geduld begrijp ik dus.. Succes!
ben benieuwd naar het eindresultaat!
nog even geduld begrijp ik dus.. Succes!
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Mats
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gaaf zeg! Als mede Amstelvener is dit natuurlijk prachtig. Toevallig was ik laatst bij Van Poelgeest en toen was Michael met 2 mensen naar de Clubman aan het kijken. Nu lijkt het er op dat jullie die hebben gekocht! Ik sprak hem vandaag en hij zei dat hij verkocht was aan een clublid, dus dat ging ik even uitzoeken! Super gave clubman is het zeg met werkelijk alles er op en er aan! Michael is overigens echt een geweldige gozer, echt erg aardig. Zie je vast binnenkort wel!
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
, maar toch maar even pica's gemaakt met m'n foon......dus niet de beste kwaliteit. Deze week even goede plaatjes schieten...

Ik vind het erg gaaf
....maar mss toch eens een keer het dak zwart wrappen om te kijken hoe dat staat....
Hoor graag jullie mening!!
Edit: zie nu pas hoe hoog 'ie lijkt te staan....denk dat 'ie nog even moet zakken...Anyway, hopelijk volgende week schroefset plaatsen. Heeft iemand ervaring met een Weitec schroefset?
Velgen er vanavond onder gezet, toen ik klaar was was het natuurlijk donkerdenizg schreef:Zo! Je gaat erg hard man!Die velgen zijn top! Wanneer gaan die er onder?

Ik vind het erg gaaf
Hoor graag jullie mening!!
Edit: zie nu pas hoe hoog 'ie lijkt te staan....denk dat 'ie nog even moet zakken...Anyway, hopelijk volgende week schroefset plaatsen. Heeft iemand ervaring met een Weitec schroefset?
- Door
- Volledig MINI minded!

Bericht
Lichterlijk jaloers ben ik nu wel
Mooie velgen, staan
bij een CR.
Beetje photoshoppen doet wonderen
hoef je niet gelijk het dak te gaan beplakken.
Dacht eerst ook zwarte velgen en wit dak ....
tot ik de de Mini op de foto van StefanLa zag

Aero-kitje erop, wat zwarte accenten en ja .... zakken. Het tocht ietwat bij je wielen
Beetje photoshoppen doet wonderen
Dacht eerst ook zwarte velgen en wit dak ....

Aero-kitje erop, wat zwarte accenten en ja .... zakken. Het tocht ietwat bij je wielen
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
@Kwiebje: uitwegen doe ik sowieso na montage van een schroefset, of eigenlijk doen ze dat bij Beek. Wellicht dat ik inderdaad liever een KW neem, aangezien de meeste hier er goede ervaringen mee hebben.....
@Door: was eigenlijk ook gelijk om na die foto's van StefanLa, heb die foto maar gelijk als bureaublad genomen. Ben zelf niet zo'n fan van de Aero-voorbunper, maar die skirts vind ik wel erg mooi. Misschien heeft iemand ze nog liggen....
? Aan die wieltocht wordt gewerkt btw 
@Door: was eigenlijk ook gelijk om na die foto's van StefanLa, heb die foto maar gelijk als bureaublad genomen. Ben zelf niet zo'n fan van de Aero-voorbunper, maar die skirts vind ik wel erg mooi. Misschien heeft iemand ze nog liggen....
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zojuist de KW variant 1 schroefset en een Bastuck RVS uitlaat (met 1 ipv 2 dempers) defintief besteld voor de R53
Als het goed is heeft Klaas volgende week de spulletjes binnen, dus dan snel erheen en monteren, uitwegen en gassen....
Voor de Clubman heb ik een dumpvalve, verlaging (-30mm) en de Beek tuning "besteld"....dus die kan na aflevering ook gelijk door naar Beek.
Voor de Clubman heb ik een dumpvalve, verlaging (-30mm) en de Beek tuning "besteld"....dus die kan na aflevering ook gelijk door naar Beek.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Lekker bezig kerel...
Wielen staan top...idd zouden ander skirts m goed staan...
Ben benieuwd naar de resultaten
Wielen staan top...idd zouden ander skirts m goed staan...
Ben benieuwd naar de resultaten
- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Rob is helemaaal losgeslagen
Dikke velgen man!!! en met die Bastuck kom je nergens meer stiekem aan
Ga zo door.
Dikke velgen man!!! en met die Bastuck kom je nergens meer stiekem aan
Ga zo door.
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
) en een carbon scoop. En heb nog veel meer plannen....maar die hou ik nu nog even voor mezelf
thnx allen voor de lofende woordjes
Ja, heb het helemaal te pakken met al die vette mod's voor de mini. Hoop binnenkort m'n carbon JCW dash te ontvangen (thnx voor de inspiratie PieterMeani schreef:Rob is helemaaal losgeslagen![]()
![]()
![]()
Dikke velgen man!!! en met die Bastuck kom je nergens meer stiekem aan![]()
![]()
Ga zo door.
thnx allen voor de lofende woordjes
Onze sponsors