OK, wordt nog druk op die rotonde, kom daar ook 's middags al regelmatig Wint tegen met z'n zwart MCSMini Mario Parklane schreef:@ LUV2XLR8 : Hou vooral de nieuwe wijk (Carnisselande) in de gaten, misschien zie je me nog wel eens over die fontein op de rotonde vliegen!
![]()
Nieuw op het Forum
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!

Bericht
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Ha Mario, misschien komen wij elkaar ook een keer tegen? Ik rijd elke ochtend en elke avond de A15 op en neer van de Beneluxtunnel, langs Barendrecht, Ridderkerk naar Zwijndrecht en weer terug naar R'dam Charlois. Zwaaien, toeteren, lichtseinen hè?? Nog ff geduld en dan lekker scheuren met je MINI...

"We've got a thing that's called...MINI love"
- new mini
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hallo Mario.
Ik heb wel een nieuwe versnellingsbak ,maar alles gaat nu weer toppie dus we scheuren gewoon weer rond hoor
Veel plezier met je Mini en wie weet zien we elkaar ook nog eens
Als je de sleutel van je huis ook op vrijdag de 13de hebt gehad en nu je Mini kan het niet mis gaan

Ik heb wel een nieuwe versnellingsbak ,maar alles gaat nu weer toppie dus we scheuren gewoon weer rond hoor
Veel plezier met je Mini en wie weet zien we elkaar ook nog eens
Als je de sleutel van je huis ook op vrijdag de 13de hebt gehad en nu je Mini kan het niet mis gaan
- Wint
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ha welkom op het Forum!
Voor je het weet is het al kerst dus 13 oktober is het zo, maar weet je zeker dat je hem niet op zaterdag 14 oktober op wilt halen of geloof je daar niet in?

Voor je het weet is het al kerst dus 13 oktober is het zo, maar weet je zeker dat je hem niet op zaterdag 14 oktober op wilt halen of geloof je daar niet in?
Lekker joh, beetje met z'n drieën over de rotonde scheuren, beetje verkeer vast zetten!LUV2XLR8 schreef: OK, wordt nog druk op die rotonde, kom daar ook 's middags al regelmatig Wint tegen met z'n zwart MCS
Save a tree, eat a beaver

- mini7benno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Om ff kort te gaan op het relaas van die One met 3 versnellingsbakken....Domme pech. Machinerie die het laat afweten. Echter Breeman hed deze One alleen in onderhoud (voor zolang het duurde) De auto was via via door Smudde afgeleverd. Eigenaar was Rotterdammer en zodoende bij Breeman gekomen voor de problematiek.
Enne....net die muismat zit je zowieso voor l*l
Voordeel is dat niemand je kan zien zitten met dat ding.
Ciao
Re: Nieuw op het Forum
Welkom hier, en je hebt al flink rondgelezen op het forum begrijp ik.Mini Mario Parklane schreef: Nu lees ik net een forumbericht over een mini one parklane welke nog geen 500 KM heeft gelopen en inmiddels met een 3e versnellingbak is begonnnen. (ook bij Breeman vandaan)
Nu zou het fijn zijn als ik gerust gesteld kan worden door al jullie mini fans, ander zit ik hier mooi voor l*l met mijn Mini Mouse Mat!
Om ff kort te gaan op het relaas van die One met 3 versnellingsbakken....Domme pech. Machinerie die het laat afweten. Echter Breeman hed deze One alleen in onderhoud (voor zolang het duurde) De auto was via via door Smudde afgeleverd. Eigenaar was Rotterdammer en zodoende bij Breeman gekomen voor de problematiek.
Enne....net die muismat zit je zowieso voor l*l
Ciao
- Mini Mario Parklane
- Nieuw Lid

- Contacteer:
Bericht
Leuke te lezen al jullie reacties, ook leuk te weten dat er veel mensen uit de omgeving komen. Wanneer mijn speeltje binnen is, en ik er mee rond rijd, zal ik iedere minirijder begroeten!
Net als motorrijders doen, dan horen Mini rijders volgens mij ook gewoon te doen. Even een korte claxon/grootlicht seintje. Nietwaar?
Ik ga eens even verder neuzen op dit forum!
Ciao!
Net als motorrijders doen, dan horen Mini rijders volgens mij ook gewoon te doen. Even een korte claxon/grootlicht seintje. Nietwaar?
Ik ga eens even verder neuzen op dit forum!
Ciao!
- Gradus
- Nieuwsgierig

Bericht
Ik heb nu 600 km gereden in 1,5 week en nog geen mechanisch of elektrische probleem gezien, gevoeld of gehoord.
(De enige bijverschijnsel is de glimlach op je gezicht)
Die ene beruchte mini is de beroemde uitzondering die de onbeschreven regel bevestigd.
(De enige bijverschijnsel is de glimlach op je gezicht)
Die ene beruchte mini is de beroemde uitzondering die de onbeschreven regel bevestigd.
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ Mini Mario Parklane:
Heel Nederland staat vol met MINI's
Kijk zelf maar eens wie er bij je in de buurt wonen:
NewMINIclub locatiekaart
Heel Nederland staat vol met MINI's
Kijk zelf maar eens wie er bij je in de buurt wonen:
NewMINIclub locatiekaart
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Maaij