Sommige mensen hebben dit als standaard scheldwoord ja zonder besef te hebben wat het voor andere mensen betekend...Fred schreef:Ik heb nooit dat scheldwoord gesnapt, wie haalt het in zijn hoofd om dit iemand toe te wensen? Is dit een scheldwoord die bij jullie vaker aangehaald wordt? Ik wil geen zout in de wonde strooien, ik ben gewoon nieuwsgierig. In België is dit niet de gewoonte...
Rutger komt een FlitsAgentje tegen
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
- Getzz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mensen die niet instaat zijn om na te denken over de emotionele en pijnlijke lading van het woord voor bepaalde personen, gebruiken het woord als scheldwoord of krachtterm.
Naar mijn mening zijn, de mensen die dit woord zo gebruiken, de "rotte appels" van de maatschappij die geen gevoel hebben en die ook geen respect verdienen.
Ook al ben ik woedend op de betreffende persoon, ik wens hem of zijn familie, deze ernstige ziekte niet toe.
Hopelijk heb ik mij nog redelijk netjes doch duidelijk uitgedrukt.
Naar mijn mening zijn, de mensen die dit woord zo gebruiken, de "rotte appels" van de maatschappij die geen gevoel hebben en die ook geen respect verdienen.
Ook al ben ik woedend op de betreffende persoon, ik wens hem of zijn familie, deze ernstige ziekte niet toe.
Hopelijk heb ik mij nog redelijk netjes doch duidelijk uitgedrukt.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Lachen hoe Rutger dit nu doet. Hij doet werkelijk niets fout. Als de diender hem gewoon netjes te woord had gestaan was er niets aan de hand geweest. Wel lachûh die Mercedes bestuurder: Laat hem maar echt werk zoeken i.p.v. deze Melkert baan.
In België wordt er sowieso netter gepraat dan in Nederland. Zo gebruiken jullie het woord U ook veel meer dan hier in NL.Fred schreef:Ik heb nooit dat scheldwoord gesnapt, wie haalt het in zijn hoofd om dit iemand toe te wensen? Is dit een scheldwoord die bij jullie vaker aangehaald wordt? Ik wil geen zout in de wonde strooien, ik ben gewoon nieuwsgierig. In België is dit niet de gewoonte...
Lachen hoe Rutger dit nu doet. Hij doet werkelijk niets fout. Als de diender hem gewoon netjes te woord had gestaan was er niets aan de hand geweest. Wel lachûh die Mercedes bestuurder: Laat hem maar echt werk zoeken i.p.v. deze Melkert baan.
- Rickster
- Volledig MINI minded!

Bericht
om even terug te komen op het filmpje, ik vind Rutger echt briljant en kijk al zijn filmpjes met veel plezier, ook "rutger leert stappen" was altijd lachen.
Ik hoop dat Rutger nog heel veel filmpjes gaat maken, maakt niet uit of er inhoud in zit ofniet
Ik hoop dat Rutger nog heel veel filmpjes gaat maken, maakt niet uit of er inhoud in zit ofniet
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
@Jenkins: Dan vraag ik me ook sterk af waarom je zo'n reactie geeft terwijl je hier (KiKa) in het verleden aan hebt mee gedaan....
Zeer respectloos voor tegenover mensen die het van zeer dichtbij hebben meegemaakt, zoals ik.
En zeker niet als taalgebruik voor een auto-forum.
(offtopic, maar ik moest het even kwijt, sorry)

Zeer respectloos voor tegenover mensen die het van zeer dichtbij hebben meegemaakt, zoals ik.
En zeker niet als taalgebruik voor een auto-forum.
(offtopic, maar ik moest het even kwijt, sorry)

- 320d touring
- BBQ hulpkok
- shopalicious
- Be Mini

Bericht
Ben verbaasd dat iemand zich op deze wijze uitlaat. Dit soort termen zijn onnodig kwetsend en het is helemaal belachelijk dat je daar niet eens op terug wil komen.

Onze sponsors