Vreemde geluiden (Diesel-, Tractor-, Ratel- geluiden)
- sscooper
- 4 op een rij!
Bericht
sinds het vervangen van de kettingspanner en de distributie heb ik geen last meer gehad van dieselratel .. nu maand verder sinds de vervanging ... op hoop van zegen eh .. is dit bij jou ook al vervangen geweest Tomtom ? ja zeker he? welke type van spanner was het juist? laatste type? hopelijk komt het snel in orde bij jou !!
- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
@sscooper,
je kan beter zeggen... wat is er niet vervangen geweest
Heb alles al zo'n beetje vervangen gekregen... x een aantal updates en aanpassingen. (degene die in puma versie -13 stond) Voor de laatste update van de kettingspanner was ik zelfs proefkonijn....
Heb toen 2 maanden zonder ratel gereden...maar helaas pindakaas.
Niet te vroeg juichen! Maar ik hoop voor jou dat het wegblijft...
je kan beter zeggen... wat is er niet vervangen geweest

Heb toen 2 maanden zonder ratel gereden...maar helaas pindakaas.
Niet te vroeg juichen! Maar ik hoop voor jou dat het wegblijft...
The Member Formely Known As KSTJA0

- Bukkie
- Mod virus alert!
Bericht
Begrijp ik het nou goed.
Heeft BMW na al die tijd nog geen adequate oplossing.
Sterker nog ze weten dus nog niet eens waar het door komt ??
Dan weten ze dus ook niet of het ja dan nee schade op kortere of langere termijn aan het blok kan toebrengen.
Wordt het niet eens tijd om die techneuten op een of andere manier wat onder druk te zetten.
Heeft BMW na al die tijd nog geen adequate oplossing.
Sterker nog ze weten dus nog niet eens waar het door komt ??
Dan weten ze dus ook niet of het ja dan nee schade op kortere of langere termijn aan het blok kan toebrengen.
Wordt het niet eens tijd om die techneuten op een of andere manier wat onder druk te zetten.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik hoop het met je 
Nadat bij mijn S de boel is vervangen geen last meer gehad!
We duimen voor je!

Nadat bij mijn S de boel is vervangen geen last meer gehad!
We duimen voor je!

- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Ik had het meestal als ik de wagen even verplaatste en vb een halfuur later vertrok.
@GreyCooperS: Thanks voor het medeleven.
Nee, maar ik betrapte mezelf erop dat ik de wagen pas uit de garage haalde zodat ik direct kon doorijden of ik liet hem stationair draaien.Jurgen schreef:Had je er veel last van clubhouse?

Ik had het meestal als ik de wagen even verplaatste en vb een halfuur later vertrok.
@GreyCooperS: Thanks voor het medeleven.
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Hier ook nog steeds last van dat .... geluid.
Inmiddels heb ik me er maar bij neergelegd, zo vaak al teruggeweest etc.
Mocht mijn motor toch binnen een redelijke termijn naar de klote gaan en ze willen hun toezeggingen van een dergelijke coulanceregeling niet nakomen dan maak ik er gewoon een zaak van (denk dat er genoeg mensen zijn die samen met mij willen meedoen?
)
Succes voor degene die er nog last van hebben maar ik ben bang dat er niet snel of nooit een permanente oplossing voor dit "probleem" komt.
M-iNdO
Inmiddels heb ik me er maar bij neergelegd, zo vaak al teruggeweest etc.
Mocht mijn motor toch binnen een redelijke termijn naar de klote gaan en ze willen hun toezeggingen van een dergelijke coulanceregeling niet nakomen dan maak ik er gewoon een zaak van (denk dat er genoeg mensen zijn die samen met mij willen meedoen?

Succes voor degene die er nog last van hebben maar ik ben bang dat er niet snel of nooit een permanente oplossing voor dit "probleem" komt.
M-iNdO
your non average MINI driver
- timh
- One wheel wonder
Bericht
Mijn auto is nu ook terug gekomen van twee dagen bij Jan de Jong, dit is echter de tweede keer.
De eerste keer hadden ze alleen de spanner vervangen, maar was het probleem snel terug.
Nu, de tweede keer, hebben ze alles compleet vervangen: nokkenas tandwielen, spanner en ketting zelf.
Hopen dat dit iets oplost.
De eerste keer hadden ze alleen de spanner vervangen, maar was het probleem snel terug.
Nu, de tweede keer, hebben ze alles compleet vervangen: nokkenas tandwielen, spanner en ketting zelf.
Nou, ik ben dus Timmetje en kom uit Hilversum 

- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Veel sterkte!timh schreef:Mijn auto is nu ook terug gekomen van twee dagen bij Jan de Jong, dit is echter de tweede keer.
your non average MINI driver
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors