Op zoek naar vervanger van gestolen MINI, update.
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Sterkte!
Ik pleit voor Mini Alert op de borden boven de snelwegen en sms dienst.
Sterkte!

Bericht
bah wat vreselijk..!!!
Sterkte drmee, wat een vuile gore klootzakken, hoop dat ze gepakt worden!

Sterkte drmee, wat een vuile gore klootzakken, hoop dat ze gepakt worden!
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Wat hartverwarmend dit allemaal. Ook thuis word ik overspoeld door telefoon, sms en e-mails. Doet me goed om te weten dat we dit met zijn allen niet normaal blijven vinden.
Gelukkig is mijn dochter vanochtend weer vrij monter wakker geworden en vanmiddag is ze gewoon weer naar school gegaan.
De technische recherche komt zo meteen en de schade is bij de verzekering gemeld en wordt de komende tijd afgewikkeld. Ondertussen zijn de nodige beveiligingsmaatregelen getroffen, al ben ik niet van plan om mezelf op te sluiten voor een stel van die idioten.
Nu 30 dagen afwachten of de MINI nog wordt gevonden of dat ik op zoek kan/moet naar een andere.
Blijft voorlopig nog akelig leeg op mijn parkeerplaatsje...
Gelukkig is mijn dochter vanochtend weer vrij monter wakker geworden en vanmiddag is ze gewoon weer naar school gegaan.
De technische recherche komt zo meteen en de schade is bij de verzekering gemeld en wordt de komende tijd afgewikkeld. Ondertussen zijn de nodige beveiligingsmaatregelen getroffen, al ben ik niet van plan om mezelf op te sluiten voor een stel van die idioten.
Nu 30 dagen afwachten of de MINI nog wordt gevonden of dat ik op zoek kan/moet naar een andere.
Blijft voorlopig nog akelig leeg op mijn parkeerplaatsje...

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Misschien stomme vraag hoor maar heb je op dit moment liever dat ze hem terugvinden of dat je van de verzekering geld krijgt om een nieuwe droom te zoeken? Bij mijn zus is namelijk hetzelfde gebeurd paar jaar geleden en die wilde niet meer in haar teruggevonden auto rijden omdat die ^&$*$& erin gereden had.. 

- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
denk dat hij dat wel heeft, maar dat is natuurlijk wat hem verteld is of wat hij opgezocht heeft dat de vervolg stap is oftewel is hij t geloof dat zn mini wordt teruggevonden denk ik kwijt.... niet te snel opgeven man, we leven allemaal mee en als hij hier nog ergens rondknurt is hij vanzelf een keer aan de beurt, sterkte!!!
Onze sponsors