Het Apple topic
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ben echt steeds blijer met mijn mac
Ah dank je! Weer wat geleertMaVaEe schreef:Bovenin Weergave kiezen en dan Sorteren op alfabet.biermagnaat schreef:Mooi programmaatje dat Adium, maar is het ook mogelijk om je contact personen op alfabetische volgorde te rangschikken in plaats van op status? Ik kan dit niet terug vinden.
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht

En er zijn zoveel meer apps nog welke je leven het nog een stuk makkelijker maken!
Tip: Als je een mediacenter programma zoekt moet je Plex eens downloaden
Dat moet ook!biermagnaat schreef:Ah dank je! Weer wat geleertMaVaEe schreef:Bovenin Weergave kiezen en dan Sorteren op alfabet.biermagnaat schreef:Mooi programmaatje dat Adium, maar is het ook mogelijk om je contact personen op alfabetische volgorde te rangschikken in plaats van op status? Ik kan dit niet terug vinden.Ben echt steeds blijer met mijn mac
En er zijn zoveel meer apps nog welke je leven het nog een stuk makkelijker maken!
Tip: Als je een mediacenter programma zoekt moet je Plex eens downloaden
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
Daar heb ik al veel over gelezen! Zal er binnenkort eens naar kijken, ziet er in ieder geval wel goed uit.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

ps dat plex ziet er wel cool uit ...heb het geinstalleerd....vh weekend maar us FF verder verkennen ... mijn remote lijkt er niet mee te werken.
elke dag hoor !!! glimmen moet ie !!!! dat matte ding .....Getzz schreef:Wie wast er nu zijn Apple?Che schreef:wel oppassen voor het Mexicaanse griep virus he .... daar is zelfs een Mac niet tegen opgewassen.
ps dat plex ziet er wel cool uit ...heb het geinstalleerd....vh weekend maar us FF verder verkennen ... mijn remote lijkt er niet mee te werken.
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Heb je snow leopard?
Dan moet je Candleair installeren:D
http://www.iospirit.com/labs/candelair/
Man makkelijk toch he, zo'n Apple Helpdesk
Dan moet je Candleair installeren:D
http://www.iospirit.com/labs/candelair/
Man makkelijk toch he, zo'n Apple Helpdesk
Onze sponsors