http://www.geenstijl.tv/2009/11/rutger_ ... tje_t.html
Rutger komt een FlitsAgentje tegen
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
ghehe, geniaal!
mogen ze van mij vaker doen..
volgende keer voor de camera gaan zitten!
mogen ze van mij vaker doen..
volgende keer voor de camera gaan zitten!
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Senna Da Silva
- Be Mini

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Het zijn niet eens agenten moet je nagaan!kwiebje schreef:Heel goed, die gasten doen niks anders dan beetje flitsen en de krant lezen, koffie zuipen en de heilige agent uithangen.
Dat ze bij basisscholen of ergens gaan staan waar het echt nodig is dan op deze manier de staatskas spekken!
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!

- Lorr
- Mod virus alert!

Bericht
Hij komt mss wel arrogant over...kan ik begrijpen dat sommige mensen daar niet akkoord mee gaan. (daarvoor noemt het ook mss geenstijl tv
)
Maar dat vind ik van die agenten persoonlijk ook, wanneer juist die de geen zijn die kalm moeten blijven en normaal moeten reageren. Wat duidelijk het geval zeker niet is!
Als je lef hebt om andere mensen te flitsen op een autostrade (in de plaats van een wijk en/of aan een school). Dan moet je ook het lef hebben om je gezicht op de camera te tonen en er voor open te staan. In de plaats je stiekem te gaan verstoppen....of agressief te reageren.
Maar dat vind ik van die agenten persoonlijk ook, wanneer juist die de geen zijn die kalm moeten blijven en normaal moeten reageren. Wat duidelijk het geval zeker niet is!
Als je lef hebt om andere mensen te flitsen op een autostrade (in de plaats van een wijk en/of aan een school). Dan moet je ook het lef hebben om je gezicht op de camera te tonen en er voor open te staan. In de plaats je stiekem te gaan verstoppen....of agressief te reageren.

Onze sponsors