GP1 #0338 erbij
- nepnerd
- Volledig MINI minded!

Bericht
coendek & JunkyXL & Fred@ ben weer aan het genieten hoor
ook erachter gekomen dat mijn linkerachterwiel aan de binnenzijde wel erg beschadigd is. de linker achterwiel staat ook veel schuiner dan de rechter. volgens garage in verleden niet goed uitgeleend.
moest al de banden aan de voorzijde vervangen, dus nu ook nog 4 nieuwe banden aanschaffen. dure maand en sinterklaas en de Kerst moeten nog komen.
tips waar de banden voordelig aan te schaffen zijn, laat het me weten.
heb al gekeken bij autobandenmarkt.nl en voor de Yokohama 215-35-19 die ik er momenteel op heb zitten, kom ik uit op 157 euro per band.
ook erachter gekomen dat mijn linkerachterwiel aan de binnenzijde wel erg beschadigd is. de linker achterwiel staat ook veel schuiner dan de rechter. volgens garage in verleden niet goed uitgeleend.
moest al de banden aan de voorzijde vervangen, dus nu ook nog 4 nieuwe banden aanschaffen. dure maand en sinterklaas en de Kerst moeten nog komen.
tips waar de banden voordelig aan te schaffen zijn, laat het me weten.
heb al gekeken bij autobandenmarkt.nl en voor de Yokohama 215-35-19 die ik er momenteel op heb zitten, kom ik uit op 157 euro per band.
- nepnerd
- Volledig MINI minded!

Bericht
heb ze net gemaild en ff reactie afwachten.
thnx, had je me al een keer verteld maar ik was de naam vergeten. leeftijd hespeedy schreef:Van essen in Eerbeek is net zo goedkoop als bandenmarktwant vergeet niet dat bij de bandenmarkt er nog montage kosten bij komen (vaak iets van 10 euro per band
) .
heb ze net gemaild en ff reactie afwachten.
- nepnerd
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zodoende maar telefoonnummer van MINI.nl gevraagd en maandag zelf maar contact opnemen.
Vandaag nog gevraagd, maar volgens Dusseldorp niet. Volgens zeggen alleen binnen de eerste 3 jaar en onder de 100.000 km. En zij waren niet zo bekend met het groot aantal kapotte versnellingsbakkenIvo schreef:Goed dat je MINI weer alive and kicking is is! Kan je in zo'n geval nog rekenen op een coulanceregeling van MINI Nederland? Lijkt me eigenlijk niet meer dan logisch gezien het aantal bakken dat vroegtijdig sneuvelt
.
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Dusseldorp is nooit ergens bekend mee en houden zich altijd van de domme
speling in de drukgroep r53 s "nooit van gehoord" , ratel geluid r56 s "nooit van gehoord", lek thermostaat huis r53 "nooit van gehoord", piep geluid bij terugschakelen van 3 naar 2 r56 s "nooit van gehoord" en nu ook dit weer
ik vind het gewoon grote HOMO"S daar in APELDOORN en EPSE !!!
En je bent ook gek dat je het daar hebt laten maken 
- nepnerd
- Volledig MINI minded!

Bericht
ik heb een week in een Cinquecento met 39PK gereden, volgens mij alles rijdt beter
leek wel of de Cinq 30 seconden nodig had om de 100 te halen
schakelen met de MINI lijkt zwaarder dan eerst, maar ben weer helemaal happy (totdat ik straks mijn bankafschrift zie) en erg blij met de extra power.
leek wel of de Cinq 30 seconden nodig had om de 100 te halen
schakelen met de MINI lijkt zwaarder dan eerst, maar ben weer helemaal happy (totdat ik straks mijn bankafschrift zie) en erg blij met de extra power.
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Goed dat ie weer "Back on the road" is.
Zaterdag nog even naast je MINI gestaan bij DD, hij stond al op de Baas te wachten.
Zaterdag nog even naast je MINI gestaan bij DD, hij stond al op de Baas te wachten.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- maus105
- Bonkey
Onze sponsors