Erg jammer stelletje sukkels zijn ut.
GP1 #0338 erbij
- nepnerd
- Volledig MINI minded!

Bericht
ff de andere MINI's in de gaten houden die vaak in de garage geparkeerd staan. ze 'hebben' nog de normale antenne erop zitten, een beetje vreemd als ze opeens een kleine erop hebben zitten.
nadeel als je de MINI niet in de buurt parkeert, maar ik zie dat ze ook op de oprit worden ontvreemd. gewoon irritant als ze aan iemand zijn spullen zitten.Blont-007 schreef:Bij jou ook algrrrr hiero 2 op de oprit notabene.
![]()
Erg jammer stelletje sukkels zijn ut.
ff de andere MINI's in de gaten houden die vaak in de garage geparkeerd staan. ze 'hebben' nog de normale antenne erop zitten, een beetje vreemd als ze opeens een kleine erop hebben zitten.
- nepnerd
- Volledig MINI minded!

Bericht
(eer)gisteren antenne gestolen, nu een grotere probleem.
net op snelweg gereden naar mijn werk en bij een snelheid van 110-120 bonkend geluid. bonkend geluid werd steeds erger en nu ook op lage snelheid.
alleen als je koppeling intrapt of in de vrij zette, verdween het geluid.
ik had al de topic over de slechte versnellingsbakken gelezen, aangezien mijn ONE ook uit 2003 komt en mijn kilometerstand nu staat op 114.600. tevens is mijn MINI getuned en verlaagd. nooit zorgen over de versnellingsbak gemaakt, want van een MINI moet je genieten maar nu begin ik me wel grote zorgen te maken.
net op snelweg gereden naar mijn werk en bij een snelheid van 110-120 bonkend geluid. bonkend geluid werd steeds erger en nu ook op lage snelheid.
alleen als je koppeling intrapt of in de vrij zette, verdween het geluid.
ik had al de topic over de slechte versnellingsbakken gelezen, aangezien mijn ONE ook uit 2003 komt en mijn kilometerstand nu staat op 114.600. tevens is mijn MINI getuned en verlaagd. nooit zorgen over de versnellingsbak gemaakt, want van een MINI moet je genieten maar nu begin ik me wel grote zorgen te maken.
Laatst gewijzigd door nepnerd op 09 nov 2009, 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
That suck's dude !!!
Sterke ermee , en ik hoop voor je dat je bakkie snel weer in orde is ..
Sterke ermee , en ik hoop voor je dat je bakkie snel weer in orde is ..
- GreyCooperS
- Forum Junky
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!

- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- nepnerd
- Volledig MINI minded!

Bericht
@thank you all
vanmorgen telefoontje gehad van Dusseldorp.
waar ik al bang voor was, het is de versnellingsbak.
helemaal niet aan Spenki gedacht en inmiddels al opdracht gegeven om een andere versnellingsbak te laten plaatsen.
hopen dat de MINI snel gemaakt is en dan maar weer genieten.
vanmorgen telefoontje gehad van Dusseldorp.
waar ik al bang voor was, het is de versnellingsbak.
helemaal niet aan Spenki gedacht en inmiddels al opdracht gegeven om een andere versnellingsbak te laten plaatsen.
hopen dat de MINI snel gemaakt is en dan maar weer genieten.
Onze sponsors