Wie o wie kan mij helpen. Ik zit met de volgende problemen/ vraagstukken.
Ik heb de strobo's getest en wel op deze manier, ik heb achterin bij de accu gestaan en de plus op de plus gehouden en de min op de min. Dan werken ze! hoera!
en dan komt het volgende, zit er voorin bij de bestuurder ergens een min kabel waar ik de 12v vanuit kan tappen? en waar haal ik dan mijn plus vandaan?
Ik merkte op dat er geen zekering tussen de kabels zat, dus heb ik er eentje voor gekocht, maar ik weet niet of dat nodig is? zoja, tussen welke kabel leg ik deze (plus/ min?)
Er zit ook een aan/uit knop bij (schakelaartje) voor de lampen, tussen welke (plus/ min) kabel bevestig ik deze?
Als iemand mij hiermee online kan helpen heel graag!
iDD
Stroboscopen installeren.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Die console (met sigaretten aansteker) die kan ik er 'gewoon' uithalen? en dan de kabel op de sigaretten aansteker is een min? En dan de plus vastmaken aan de carosserie?
iDD
iDD
- Rimshot
- 4 op een rij!
Bericht
Even voor de duidelijkheid,
De min van je accu is altijd gemonteerd aan de carosserie van je auto.
Dus als je een min nodig hebt kan je je draadje altijd achter ieder willekeurig boutje/schroefje bevestigen. Let op je moet wel zorgen dat het op blank metaal zit zodat het geleid.
Zo als ik het bij jou lees ga je er van uit dat het pricies anders om zit met de plus en de min.
Succes met het aansluiten.
De min van je accu is altijd gemonteerd aan de carosserie van je auto.
Dus als je een min nodig hebt kan je je draadje altijd achter ieder willekeurig boutje/schroefje bevestigen. Let op je moet wel zorgen dat het op blank metaal zit zodat het geleid.
Zo als ik het bij jou lees ga je er van uit dat het pricies anders om zit met de plus en de min.
Succes met het aansluiten.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
ja dat had ik al door haha.
Goed inmiddels UREN verder en het hele interieur eruit (om maar achter die aansteker te komen) en hij trekt het niet. Met beide kabels van de aansteker (15ampere) erop aangesloten slaat de zekering door. Met een zwaardere zekering (30ampere) vliegt de boel in de fik.
Zonder zekering en rechtstreeks op de accu werkt het wel! (480ampere).
Ik ga denk ik dus een draad trekken rechtstreeks bij de accu vandaan... of voor bij de plus (ook accu contact dacht ik)
iemand snel een idee waarom er kortsluiting ontstaat als ik via de sigaretten aansteker ga?
iDD
Goed inmiddels UREN verder en het hele interieur eruit (om maar achter die aansteker te komen) en hij trekt het niet. Met beide kabels van de aansteker (15ampere) erop aangesloten slaat de zekering door. Met een zwaardere zekering (30ampere) vliegt de boel in de fik.
Ik ga denk ik dus een draad trekken rechtstreeks bij de accu vandaan... of voor bij de plus (ook accu contact dacht ik)
iemand snel een idee waarom er kortsluiting ontstaat als ik via de sigaretten aansteker ga?
iDD
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan je misschien foto's maken met een "How to" ??iDarkDesign schreef:ja dat had ik al door haha.
iDD

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb wel foto's gemaakt. Maar op dit moment wil het allemaal nog niet helemaal lukken.
iDD
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik moet er nog naar kijken maar ik was van plan om te kijken naar de officïele inbouwinstructie van de driving lights (als ik hem kan vinden) en daar de stroom vandaan halen. Maar ik weet dus nog niet of dat wel kan, zoveel te doen nog (o.a. 450 gaatjes boren
).

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Nou ik heb een manier gevonden, het is niet de meest professionele, maar het gaat het doen.
Alleen nog de vraag, kan ik de plus pool onder de motorkap gebruiken? (ik haal nu de plus rechtstreeks uit de accu) en HOE kan ik het best bij die pluspool?
idd is het driving lights verhaal ongeveer hetzelfde.
iDD
Alleen nog de vraag, kan ik de plus pool onder de motorkap gebruiken? (ik haal nu de plus rechtstreeks uit de accu) en HOE kan ik het best bij die pluspool?
idd is het driving lights verhaal ongeveer hetzelfde.
iDD
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Sleefje;
Ik begreep net dat de sigarettenplug niet genoeg ampere geeft.
Waar kom ik nou nooit op dat soort geniale dingen?!?!Berthil schreef:Ik moet er nog naar kijken maar ik was van plan om te kijken naar de officïele inbouwinstructie van de driving lights (als ik hem kan vinden) en daar de stroom vandaan halen.
@Sleefje;
Ik begreep net dat de sigarettenplug niet genoeg ampere geeft.

- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Wij hebben trouwens de originele inbouwinstructie voor die drivinglights
Zal het morgen ff scannen en naar je mailen Berthil

Wij hebben trouwens de originele inbouwinstructie voor die drivinglights

Zal het morgen ff scannen en naar je mailen Berthil