what;s there to install? office oid?
jj
Het Apple topic
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Man ik dacht dat FireWire snel was.
Hij moet 50GB overpompen en daar dacht hij ongeveer 1 uur nodig voor te hebben.
Hij zit nu al 3 uur bezig ofzo
En hij blijf hangen rond 29 minuten
De ene minuut gaat er eentje af, de andere gaat er eentje bij
Tjah dan kom je ook niet vooruit natuurlijk 
Hij moet 50GB overpompen en daar dacht hij ongeveer 1 uur nodig voor te hebben.
Hij zit nu al 3 uur bezig ofzo

De ene minuut gaat er eentje af, de andere gaat er eentje bij

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hmm ...wilde FF een paar in-ears voor de Iphone gaan halen blijken ze 79 euro bij Mediamarkt te kosten terwijl Apple ze voor 69 verkoopt.
Vanmiddag FF sjoppen in Eindhoven en dan maar even bij de A-mac binnenlopen, hopelijk hebben ze ook een Magic Mouse op voorraad want bij deze krijg ik echt de schijt van het balletje.....
ps iemand ervaringen met sleeves voor de Iphone ?
wil vanmiddag even de vgl gaan tjekken : switch easy rebel case / iskin solo en iskin revo2
Vanmiddag FF sjoppen in Eindhoven en dan maar even bij de A-mac binnenlopen, hopelijk hebben ze ook een Magic Mouse op voorraad want bij deze krijg ik echt de schijt van het balletje.....
ps iemand ervaringen met sleeves voor de Iphone ?
wil vanmiddag even de vgl gaan tjekken : switch easy rebel case / iskin solo en iskin revo2
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo hehe ...net tuus... doppies zijn iig een stuk beter dan de standaard doppies en daar ging het om.
Tevens een zwart siliconen hoesje van Switcheasy, Capsule Rebel gekocht.
Had eerst zo'n hoes waar je de Iphone inschuift maar dat was me teveel gedoe. Nu is ie goed beschermde en meteem bedienbaar. Top ding !
Bij Youmac hadden ze een Magic Mouse om mee te spelen en moet zeggen dat het wel FF wennen is maar vgl mij moet dat goedkomen. Alle aanbieders hebben echter wachttijden dus das nog ff wachten.
Tevens een zwart siliconen hoesje van Switcheasy, Capsule Rebel gekocht.
Had eerst zo'n hoes waar je de Iphone inschuift maar dat was me teveel gedoe. Nu is ie goed beschermde en meteem bedienbaar. Top ding !
Bij Youmac hadden ze een Magic Mouse om mee te spelen en moet zeggen dat het wel FF wennen is maar vgl mij moet dat goedkomen. Alle aanbieders hebben echter wachttijden dus das nog ff wachten.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
...en als je zweetvingers hebt dan .....worksrulez schreef:klinkt goed, heb de iphone dopjes getest, is idd niet echt super...
en de muis, 3 x bewegen thuis en je bent er aan gewend, zooooo fijn, geen kapotgaande wieltjes meer of zo... lekker snel scrollen, perfect (voor mij)
jj

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
had jij de muis via de apple store ?
hahaha....worksrulez schreef:geloof mij, geen probleem... had niet opgelet en na het handenwassen drex de muis vastgepakt en gaan scrollen... no problemo!!
maar wat doe jij achter je pc waardoor jij ... lama!!!
had jij de muis via de apple store ?
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors