Mini Cooper D PW ( Apple tunink p.12 )
- Jenskevdb
- Enthousiast

Bericht
( AAH nu is het de juiste
)
Heb je soms een idee hoeveel dit ongeveer zou gaan kosten om hem te verlagen?
Volgende mods worden waarschijnlijk:
- Ruiten blenderen
- Scuttle kit
grtn, Jens Vdb
Welke sticker?maus105 schreef:damn die sticker wil ik ookJenskevdb schreef:![]()
ziet er strak uit die wielen nu nog zakken
Heb je soms een idee hoeveel dit ongeveer zou gaan kosten om hem te verlagen?
Volgende mods worden waarschijnlijk:
- Ruiten blenderen
- Scuttle kit
grtn, Jens Vdb
Keep It Mini!
- Jenskevdb
- Enthousiast

Bericht
Heb navraag gedaan bij BMW en blijkbaar kunnen die oranje glaasjes niet vervangen worden...
Grtz
Scuttle kit = oranje pinkertjes weg aan de zijkant ...Fred schreef:Witte pinkers opzij en oranje glaasje weghalen in je koplampen zouden daar gerust mogen bijstaan
Heb navraag gedaan bij BMW en blijkbaar kunnen die oranje glaasjes niet vervangen worden...
Grtz
Keep It Mini!
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Klik
Zullen zij raar kijken als je straks geen oranje pinkers meer hebtJenskevdb schreef:Scuttle kit = oranje pinkertjes weg aan de zijkant ...Fred schreef:Witte pinkers opzij en oranje glaasje weghalen in je koplampen zouden daar gerust mogen bijstaan
Grtz
Klik
- Jenskevdb
- Enthousiast

Bericht
Dat bedoelde ik dus! Thx kzal mij dan eens gaan bezig houden
PrachtigFred schreef:Zullen zij raar kijken als je straks geen oranje pinkers meer hebtJenskevdb schreef:Scuttle kit = oranje pinkertjes weg aan de zijkant ...Fred schreef:Witte pinkers opzij en oranje glaasje weghalen in je koplampen zouden daar gerust mogen bijstaan
Grtz![]()
![]()
![]()
Klik
Keep It Mini!
- Jenskevdb
- Enthousiast

Bericht
Oranje glaasje verwijderd
Oranje Glaasjes uit de koplamp verwijderd ..
Vind het wel een verbetering, ben er tevreden over
Iemand een Idee om de oranje glaasjes in het achterlicht weg te werken, of zal ik deze volledig moeten vervangen?

HTC HD2 kwaliteit
Mvg, Jens Vdb
Vind het wel een verbetering, ben er tevreden over
Iemand een Idee om de oranje glaasjes in het achterlicht weg te werken, of zal ik deze volledig moeten vervangen?

HTC HD2 kwaliteit
Mvg, Jens Vdb
Keep It Mini!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
Dikke wielen hoor!
Voor wat betreft verlaging zou je Mats een PM kunnen sturen, hij heeft nog verlagingsveren in de aanbieding.
(of kijk even in het verkoop topic van Mats)
Voor resultaat zou je in mijn SYR topic kunnen kijken, of in die van Mats. Allebei met H&R verlagingsveren. Die van hem zijn zo goed als nieuw
Voor wat betreft verlaging zou je Mats een PM kunnen sturen, hij heeft nog verlagingsveren in de aanbieding.
(of kijk even in het verkoop topic van Mats)
Voor resultaat zou je in mijn SYR topic kunnen kijken, of in die van Mats. Allebei met H&R verlagingsveren. Die van hem zijn zo goed als nieuw
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors