Het Apple topic

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 nov 2009, 10:34

Steeds wanneer ik Itunes op mijn MBP update dan krijg ik de laatste tijd een melding dat ik onderstaand bestand opnieuw moet installeren.
system/library/extensions/cdsdaudiocapturesupport.kext

Op de MBP zie ik echter dat dat bestand wel aanwezig is dus ik dacht wellicht vervangen door een recenter bestand ?
Nu ben ik gewend van Windhoos dat ik bestanden wel op een DVD kan terugvinden maar hoe doe je dit op een OSX of SL installatie DVD ? Ik kan er niet met een " verkenner" inkijken.

edit: tav het probleem zelf zie ik al dat ik het niet kan verhelpen, blijkt door Toast/spin doctor te komen en het is gewoon even wachten op een update van Roxio.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 nov 2009, 15:48

Shazam is idd retecool! 8) 8)

Heb hem ook op m'n mobiel.
Ronald Wijnen
4 op een rij!
4 op een rij!

01 nov 2009, 19:52

Ben nu een weekendje aan het werken met mijn nieuwe Imac, het is mijn eerste Apple computer en het bevalt me tot nu toe erg goed moet ik zeggen!
Zaken als Time Machine enz werken allemaal zo logisch en makkelijk, heerlijk! 8)
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 nov 2009, 19:58

Na een tijdje surfen op het web ga ik uiteindelijk ook voor Navigon zodat ik mijn Garmin op de motor kan laten hangen.
Heeft iemand al ervaringen met goede carkits ?

Ben aan de carkit van Tom Tom of de Brodit active passthrough aan het denken.
TT lijkt de meest complete, heeft de optie om de Iphone rechtop of op in landscape te draaien, is dmv een audio verloopkabeltje op je otostereo aan te sluiten mits die een audio ingang heeft en er zit een gps versterker in.
Brodit is iets monder uitgebreid maar vgl mij ook wel geschikt.

Ik heb al een Nokia carkit in de Audi dus voornaamste reden voor de Iphone carkit is laden,muziek afspelen en navigatie.
Moet alleen wel die zuignap eraf te slopen zijn want ik wil um niet aan de raam hangen maar gewoon van een Brodit clipje gebruik maken.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 nov 2009, 19:59

Ronald Wijnen schreef:Ben nu een weekendje aan het werken met mijn nieuwe Imac, het is mijn eerste Apple computer en het bevalt me tot nu toe erg goed moet ik zeggen!
Zaken als Time Machine enz werken allemaal zo logisch en makkelijk, heerlijk! 8)
Mooi he !! Heb je er ook een Time Capsule achter hangen ?
Ronald Wijnen
4 op een rij!
4 op een rij!

01 nov 2009, 20:05

Nee, nu hangt er een Iomega externe HDD aan, maar als ik zo positief blijf ben ik bang daar ik nog wel eens vaker een bezoekje moet brengen aan de lokale Apple store :D

Wat trouwens wel jammer is, is dat we hier geen officiele Apple Stores hebben zoals in the USA, ik ben in verschillende stores geweest daar, onder andere in New York en dat is toch wel een aparte ervaring!
Alle stores zijn precies hetzelfde ingericht, alle producten staan aan en iedereen mag alles gebruiken, er gingen zelfs mensen staan bellen met de Iphone's en dat was schijnbaar de normaalste zaak van de wereld 8)
Ronald Wijnen
4 op een rij!
4 op een rij!

01 nov 2009, 20:05

Nee, nu hangt er een Iomega externe HDD aan, maar als ik zo positief blijf ben ik bang daar ik nog wel eens vaker een bezoekje moet brengen aan de lokale Apple store :D

Wat trouwens wel jammer is, is dat we hier geen officiele Apple Stores hebben zoals in the USA, ik ben in verschillende stores geweest daar, onder andere in New York en dat is toch wel een aparte ervaring!
Alle stores zijn precies hetzelfde ingericht, alle producten staan aan en iedereen mag alles gebruiken, er gingen zelfs mensen staan bellen met de Iphone's en dat was schijnbaar de normaalste zaak van de wereld 8)
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 nov 2009, 20:14

Zelfs het forum is goed te volgen via de iPhone :)
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 nov 2009, 20:22

kwiebje schreef:Zelfs het forum is goed te volgen via de iPhone :)
Hahaha ... dat had ik ook ontdekt maar je mot wel fijne vingertjes hebben he Bas !!
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 nov 2009, 20:23

Ronald Wijnen schreef:Nee, nu hangt er een Iomega externe HDD aan, maar als ik zo positief blijf ben ik bang daar ik nog wel eens vaker een bezoekje moet brengen aan de lokale Apple store :D

Sja daar kun je ook films etc bekijken/kopen in de Itunes store. Onderin kun je hem op USA zetten en dan zie je het verschil.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 nov 2009, 20:28

Hoezo fijne vingers? Je kunt het scherm toch gewoon draaien?? :)
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 nov 2009, 20:34

kwiebje schreef:Hoezo fijne vingers? Je kunt het scherm toch gewoon draaien?? :)
en tik dan maar eens op nieuwe berichten
MaVaEe
Koeien-teller

01 nov 2009, 20:49

Che als je het geld er voor over hebt zou ik de TomTom carkit nemen. De GPS ontvanger daarin is gewoon super terwijl je zonder die carkit toch weleens problemen hebt met een fix. :)
Afbeelding
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 nov 2009, 20:51

MaVaEe schreef:Che als je het geld er voor over hebt zou ik de TomTom carkit nemen. De GPS ontvanger daarin is gewoon super terwijl je zonder die carkit toch weleens problemen hebt met een fix. :)
Las ik idd ook... heb jij um ook ?
MaVaEe
Koeien-teller

01 nov 2009, 20:52

Nee hij is nog niet leverbaar momenteel ;)
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”