JP's Cooper S R56 >nieuwe foto's pg23<
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
If that's al... me like low
I don't now, i will measure.
How higher we get in de parking garage the more trouble i get. So i drop my friends on the first floor

@all thanks binnekort even nette foto's maken
No ist only a little bit of scrapingFON schreef:Hi there!
have you destroyed any aero lip yet?![]()
How much is the height between the centre of the wheel and the aero plastic on the arches?
You're running quite low..don't you have any problems on bad pavement..and in parking lots?

I don't now, i will measure.
How higher we get in de parking garage the more trouble i get. So i drop my friends on the first floor

@all thanks binnekort even nette foto's maken
- rem.
- Bijna verslaafd
Bericht
waar blijven de pics
gr remke
een gewone vervoers auto ???Jean-Pierre schreef:@Rem.
Nou lijkt me wel mooi een zwarte hemel maar ik vind them wel goed zo. Het intrieur vindt ik netjes zo. Het moet wel een gewone vervoers auto blijven. En geen showauto![]()
Nope ik zal morgen een sfoto's maken!

waar blijven de pics

gr remke
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
HOW LOW CAN YOU GO..
doet het altijd goed zo'n kuiltje bij de parkeerplaatsen..
bij mij voor de deur gaat het niet meer.. komt hij op de grond..
moet je nagaan als jij bij mij zou komen parkeren.. komen je wielen van de grond.
doet het altijd goed zo'n kuiltje bij de parkeerplaatsen..

bij mij voor de deur gaat het niet meer.. komt hij op de grond..
moet je nagaan als jij bij mij zou komen parkeren.. komen je wielen van de grond.

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@Rem. Zal echt binnekort een foto's van alles maken(volgende week vrij dus moet wel goed komen)
@Mac mini. Ja is altijd leuk aleen kuiltjes moeten idd niet te laag zijn ik heb namelijk wel eens dat ik "gewoon" over een dijkje vlak bij rijd en dat ik spontaan met 60 km/h op een rechtstuk de grond raak
Dan niet de auto omhoog schroeven maar gewoon niet meer over dat dijkje rijden
@Joris Zou kunnen maar ik heb het nog nooit gezien en naar mijn weten heeft dat nog niemand hier in de club(weet het wel zeker van niet)
@Mac mini. Ja is altijd leuk aleen kuiltjes moeten idd niet te laag zijn ik heb namelijk wel eens dat ik "gewoon" over een dijkje vlak bij rijd en dat ik spontaan met 60 km/h op een rechtstuk de grond raak

@Joris Zou kunnen maar ik heb het nog nooit gezien en naar mijn weten heeft dat nog niemand hier in de club(weet het wel zeker van niet)
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
WAT EEN DAG!!!
Gisteren in mijn vakantie even naar D'Bosch geweest. Draai ik de snelweg op schiet ik "even" de ritstrook (nog 300mtr te gaan) op even doortrekken in z'n 4 en hup naar 5 even gassen, de bocht in en klap ik ff een auto of 6 en 2 vrachtwagens voorbij. Mijn vriendin lachen. Het voelde echt oke de auto deed het perfect!!!!
rij ik zo'n 5 min verder. Komt daar een mooie witte bus voor me rijden met het teken Politie volgen
Ik dacht
En ik zei tegen m'n vriendin rij jij zo maar verder
eenmaal aan de kant komt daar zo'n Politie man aangelopen vraagt naar m'n spullen. Vraagt: " Staat de auto op uw naam?" "Eeeehm Ja meneer"
Oke meneer rijd u wel eens op het circuit? Eeh nee meneer
Nou dat raad ik je dan aan om te gaan doen
(zo lollig vond ik het niet
) Hij vertelde even wat ik wel niet gedaan had. Ik heb je niet kunnen meten dus ik hou het bij een waarschuwing
Pffffffffuuuuuu en ik kon weer adem halen

Gisteren in mijn vakantie even naar D'Bosch geweest. Draai ik de snelweg op schiet ik "even" de ritstrook (nog 300mtr te gaan) op even doortrekken in z'n 4 en hup naar 5 even gassen, de bocht in en klap ik ff een auto of 6 en 2 vrachtwagens voorbij. Mijn vriendin lachen. Het voelde echt oke de auto deed het perfect!!!!
rij ik zo'n 5 min verder. Komt daar een mooie witte bus voor me rijden met het teken Politie volgen

Ik dacht

eenmaal aan de kant komt daar zo'n Politie man aangelopen vraagt naar m'n spullen. Vraagt: " Staat de auto op uw naam?" "Eeeehm Ja meneer"

Oke meneer rijd u wel eens op het circuit? Eeh nee meneer

Pffffffffuuuuuu en ik kon weer adem halen

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja shit man ik ben er echt van geschrokken ik let er echt bijna altijd op maar nu doe ik maar weer heel rustig aan! 

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Komt goed er zijn ook alweer een paar modjes onderweg. En een aantal moet ik er nog op zetten. Wees niet bang hoor coen het zijn detail dingen. Ik kan die bak niet meer verbeteren 

Onze sponsors