Sharing pictures
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Thanx guys...
Batt is aan het opladen en straks heel de dag oefenen
Als het toonbaar is, laat ik wel wat zien hier vanavond
Batt is aan het opladen en straks heel de dag oefenen

Als het toonbaar is, laat ik wel wat zien hier vanavond

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Da's waar. Kan met de S9600 wel diafragma instellen, maar bereik is niet groot.MaVaEe schreef:Het is ook niet dat er geen scherptediepte is maar bij een compactcamera heb je er geen controle over!MiniBeardie XL schreef: Toch behoorlijke scherptediepte![]()
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
je kan de mijne de 18e en de 1e proberen bij de meet
kan je thuis t verschil bekijken
jj
kan je thuis t verschil bekijken
jj
GreyCooperS schreef:Lens op zich helemaal niets mis mee, maar een 18-200 is volgens mij niet de meest geschikte lens op je fiets mee vast te leggen..
Meer een 50 mm (heb ik als suggestie gehad inmiddels)??
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
mmhh...tja..lastig
Wellicht bij de foto winkel ff wat lenzen passen...
Waar moet ik trouwens op letten bij een lens? Qua lichtsterkte en zo..ik koop liever een goede gebruikte dan een goedkope nieuwe...

Wellicht bij de foto winkel ff wat lenzen passen...
Waar moet ik trouwens op letten bij een lens? Qua lichtsterkte en zo..ik koop liever een goede gebruikte dan een goedkope nieuwe...
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
he we zouden toch 1 topic over techniek en 1 topic met de foto's zelf doen?

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ik wordt niet gehinderd door enige technische kennis dus hier mijn reacties op bovenstaande fotos vanuit mijn belevering niet vanuit techniek.
Complimenten voor de composities van Jbcola!
Complimenten voor de (eenvoudige?) doch zeer doeltreffende aanpassing van Berrys tractorfoto door Maarten (off-center).
Complimenten voor de Alpaca foto van Ron (Minibeardiexl).
Peter (GreyCooperS): op jouw kleur auto valt de gele kentekenplaat nogal op. Zou het slim zijn om een paar (zwarte) showplaten te monteren voor de fotoshoot?
Ook vind ik de foto met de rode achtergrond een mooie opzet, maar dan hangt er weer zo'n stomme prullenbak in de weg (heb ik ook altijd als ik denk DE foto van het jaar geschoten te hebben). Ik zie dat jouw foto's ontzettend verbeteren de laatste tijd
Berry;s laatste foto's (post van 7 okt) zijn ook om te smullen

Frankie: super picture! Fotos zijn emotie en het gaat toch vooral om de compositie, dan komt (in mijn optiek) de fototechniek later.
(Oh oh wat zeg ik nu weer.... )

Complimenten voor de composities van Jbcola!
Complimenten voor de (eenvoudige?) doch zeer doeltreffende aanpassing van Berrys tractorfoto door Maarten (off-center).
Complimenten voor de Alpaca foto van Ron (Minibeardiexl).
Peter (GreyCooperS): op jouw kleur auto valt de gele kentekenplaat nogal op. Zou het slim zijn om een paar (zwarte) showplaten te monteren voor de fotoshoot?
Ook vind ik de foto met de rode achtergrond een mooie opzet, maar dan hangt er weer zo'n stomme prullenbak in de weg (heb ik ook altijd als ik denk DE foto van het jaar geschoten te hebben). Ik zie dat jouw foto's ontzettend verbeteren de laatste tijd

Berry;s laatste foto's (post van 7 okt) zijn ook om te smullen

Frankie: super picture! Fotos zijn emotie en het gaat toch vooral om de compositie, dan komt (in mijn optiek) de fototechniek later.

Gr, Marcel
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
gisteren weer wat picas gemaakt:
Vindt m mooi sinister, maar jammer dat de oranje ledjes nog te zien zijn:

Bij deze is de symmetrie van de pijlen, de lijn op de zijkant vd auto en de overgang tussen schaduw en zon wel mooi

Close up

Haven Rotterdam

Mooie kleurencombo

Graag jullie advies en mening...
De tip van Marcel over showplaten is zeker een goede!
Vindt m mooi sinister, maar jammer dat de oranje ledjes nog te zien zijn:

Bij deze is de symmetrie van de pijlen, de lijn op de zijkant vd auto en de overgang tussen schaduw en zon wel mooi

Close up

Haven Rotterdam

Mooie kleurencombo

Graag jullie advies en mening...
De tip van Marcel over showplaten is zeker een goede!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Mooi kleurenspel.
Zet je mini achter die scheve pilaren zodat je enkel nog een detail ziet (bijv een spiegel, spoiler of een wiel) en maar de foto nog eens
De foto van Gaemers is een beetje scheef. In mijn ogen moet deze ofwel nog schever, ofwel recht gemaakt worden.

Zet je mini achter die scheve pilaren zodat je enkel nog een detail ziet (bijv een spiegel, spoiler of een wiel) en maar de foto nog eens

De foto van Gaemers is een beetje scheef. In mijn ogen moet deze ofwel nog schever, ofwel recht gemaakt worden.
Gr, Marcel
Onze sponsors