Verboden voor vrouwen Mannen café
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@ Coen...aan je nieuwe topic te zien, ga je hierna aan de Bora met 22" in roze met 35 grader negatief camber
(Wel strakke fietsen die de VAG jongens hebben)

(Wel strakke fietsen die de VAG jongens hebben)
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Licht het nu aan mij of stijgt het f*cking VAG gehalte hier enorm de laatste tijd
Nog ff en we zijn sjonnies

Nog ff en we zijn sjonnies

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
En gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi.
Ze doen niet anders dan miniclubbers.
Dat hebben we in De Meern wel kunnen zien toch?
Annet
Wat kan het schelen. Mooi is mooi.coendek schreef:tis zo jammer dat je in nederland met golf gelijk anders aangekeken word!!!
En gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi.
Ze doen niet anders dan miniclubbers.
Dat hebben we in De Meern wel kunnen zien toch?
Annet

- maus105
- Bonkey
Bericht
ik zeg nieuwe vag/dub style word hier gecreert.nu er nog een naam voor verzinnen. :lol:en als dit onder sjonnie valt mag je mij voortaan sjonnie noemen
love this style!!het mooie van een club vind ik de liefde voor auto's en de ene vat dat op als snelheid de ander onder styling.
bij deze club is het mooi dat er van alles wat zit.en vrouwen kunnen hier ook volledig hun ei kwijt en rijden soms nog in wel dikkere mini's ook.
respect naar alles en iedereen en blijf genieten van je mini!!ik klink nu als een ouwe lul,maar als je 5maanden je mini niet hebt gezien ga je soms gekke dingen zeggen
keep up the good work guys and girls.

bij deze club is het mooi dat er van alles wat zit.en vrouwen kunnen hier ook volledig hun ei kwijt en rijden soms nog in wel dikkere mini's ook.
respect naar alles en iedereen en blijf genieten van je mini!!ik klink nu als een ouwe lul,maar als je 5maanden je mini niet hebt gezien ga je soms gekke dingen zeggen

keep up the good work guys and girls.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
"What do you think happened??? Popped a tyre or something?"
Nee vent, je kan nie rijden.
Daarnaast opmerkelijk hoe de A-stijl + voorruit helemaal ingedrukt zijn. Niet echt veilig zo'n Amerikaanse tank.
Nee vent, je kan nie rijden.

Daarnaast opmerkelijk hoe de A-stijl + voorruit helemaal ingedrukt zijn. Niet echt veilig zo'n Amerikaanse tank.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors