smetje's Clubman S THE END
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Rijd heerlijk hé!!!!
En dat koppel is zo lekker! Met tanken heb ik het probleem ook!
Gaat hard als je je rechter voet niet inbedwang kan houden!
Veel plezier!
En dat koppel is zo lekker! Met tanken heb ik het probleem ook!

Veel plezier!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
vandaag even een paar uur gespendeerd aan de mini.
ik had een tijd geleden de rooster in de bonnet scoop verwijderd zodat er meer lucht binnen zou komen, nu was het nadeel dat bij een snelheid vanaf 120km/h ik precies met een fluitketel reed
nu heb ik de rooster volledig open gemaakt door de gesloten vakken open te boren. morgen eens kijken of het gefluit nu weg is.
ook heb ik de jcw grill geplaatst die meegekregen heb van olaf, nu is het wachten op de bumper.
en als laatste heb ik eindelijk na de derde poging de voorste ramen getint. het ziet er redelijk geslaagd uit maar morgen zullen we pas zien hoe het ruit ziet als het wat droog is. eindelijk van die bestelwagenlook vanaf
foto's zullen eens volgen als de camera gemaakt is
ik had een tijd geleden de rooster in de bonnet scoop verwijderd zodat er meer lucht binnen zou komen, nu was het nadeel dat bij een snelheid vanaf 120km/h ik precies met een fluitketel reed

nu heb ik de rooster volledig open gemaakt door de gesloten vakken open te boren. morgen eens kijken of het gefluit nu weg is.
ook heb ik de jcw grill geplaatst die meegekregen heb van olaf, nu is het wachten op de bumper.
en als laatste heb ik eindelijk na de derde poging de voorste ramen getint. het ziet er redelijk geslaagd uit maar morgen zullen we pas zien hoe het ruit ziet als het wat droog is. eindelijk van die bestelwagenlook vanaf

foto's zullen eens volgen als de camera gemaakt is
Onze sponsors