Mini Cooper D Nightfire Red [is weg p.20]
- Mats
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Mitchell: Haha heb je gelijk in. Maar Kees sprak afgelopen zondag hele wijze woorden door mij te zeggen dat ik deze gewoon lekker moet rijden zo de komende 3 jaren en tegelijkertijd lekker sparen. Dan komt die Cooper S wel als ik deze moet inleveren.
@ Mac Mini: Dankje
@ Mac Mini: Dankje

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Staat hem goed, die verlaging

En als je nu grotere velgen koopt tegen de tijd dat deze banden op zijn en je maakt met de leasemij de afspraak dat zij het bedrag voor 15 inch banden vergoeden en dat je zelf de rest bijlegd?
Aan de andere kant, het heeft wel iets

En als je nu grotere velgen koopt tegen de tijd dat deze banden op zijn en je maakt met de leasemij de afspraak dat zij het bedrag voor 15 inch banden vergoeden en dat je zelf de rest bijlegd?

Aan de andere kant, het heeft wel iets

- Mats
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Sven: Thanks
Ik zat te denken. Misschien kan iemand op die eerste foto op pagina 6 een set 18 inch JCW 113 of 105 photoshoppen? Ben stiekem wel heel benieuwd hoe dat er ongeveer uit zou komen te zien....
Alleen als het niet te veel moeite is natuurlijk.
Ik zat te denken. Misschien kan iemand op die eerste foto op pagina 6 een set 18 inch JCW 113 of 105 photoshoppen? Ben stiekem wel heel benieuwd hoe dat er ongeveer uit zou komen te zien....

- Mats
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sinds kort heb ik (dankzij GreyCooperS) mijn beltline zwart gemaakt met het bekende tape. Hierbij een aantal pics, helaas door tinypic flink verminderd in kwaliteit (let niet op hoe vies hij is):

Ik vind hem er zelf veel dikker door geworden! Morgen komt er een set nieuwe winterbanden om mijn huidige velgen heen (lease he), ben blij dat het geen steelies zijn. Ook is de eerste beurt ingepland op 22 dec, dan zit ik ongeveer tegen de 20K km (eerste mijlpaaltje).

Ik vind hem er zelf veel dikker door geworden! Morgen komt er een set nieuwe winterbanden om mijn huidige velgen heen (lease he), ben blij dat het geen steelies zijn. Ook is de eerste beurt ingepland op 22 dec, dan zit ik ongeveer tegen de 20K km (eerste mijlpaaltje).
- Mats
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha ja hij moet echt gewassen worden inderdaad! Heb er alleen steeds geen zin in en ben tegelijkertijd vrij druk met studie en werk.
Het was niet heel lastig om te doen. Ik denk in totaal ruim een uur werk, hoewel het op een gegeven moment steeds sneller gaat. Als je hem van dichtbij ziet zie je er wel wat imperfecties in hoor, maar van een afstandje is dat niet te zien
Het was niet heel lastig om te doen. Ik denk in totaal ruim een uur werk, hoewel het op een gegeven moment steeds sneller gaat. Als je hem van dichtbij ziet zie je er wel wat imperfecties in hoor, maar van een afstandje is dat niet te zien

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha, 't was maar uit de gein, Mats, omdat je het zelf ook al benoemd had. Bij mij is het niet veel beter. Maar ja, als je 'em nu wast, is 'ie dezelfde dag weer vies.....
Ik hoop deze week ook mijn beltline te krijgen voor de R53, dus dan ga ik het ook maar eens proberen. Had je geen last van de regen, Mats. Het heeft hier vandaag toch behoorlijk geregend in A'veen..
Ik hoop deze week ook mijn beltline te krijgen voor de R53, dus dan ga ik het ook maar eens proberen. Had je geen last van de regen, Mats. Het heeft hier vandaag toch behoorlijk geregend in A'veen..
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Kees en Annet
- Racende reporter
Onze sponsors