Na een ritje naar Beek Auto Tuning vanochtend is mijn Mini nu verlaagd! Ik heb H&R veren laten monteren, na ruim een uurtje werk zaten ze er op. Hij ligt echt een behoorlijk stuk lager, ziet er veel beter uit (zelfs met 15 inch). Ik zal proberen later vandaag even een foto te plaatsen. Ik heb nog niet enorm veel kunnen rijden ermee, maar ik merk wel dat hij wederom een stuk strakker is geworden. Je voelt de hobbels in het wegdek wel meteen een stukje beter, toch dat beetje comfort dat je inlevert.
Haha ik zit op mn werk! Hij staat beneden in de garage en heb geen camera bij me! Ik ga zo naar huis en dan zal ik even snel wat foto's nemen, daarna even naar de sportschool en eten en dan komen de foto's hier!
Staat netjes Mats...beetje kleine wietjes eronder, maar snap dat je aan je leasebak niet veel wilt sleutelen
Maarre...er staan best leuke 17" aanbiedingen in de te koop topics...als je die paar honderd euro over drie jaar afschrijft rijdt je bijna voor niets Hoef je alleen maar met de leaselui iets te regelen voor bandjes...
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Ja daar had ik al over gebeld toen ik hem net had... Ze waren er absoluut niet happig op en gaven eigenlijk aan dat dit niet kon Ik heb er echt al vele malen over nagedacht. Voordeel is dat het nu wel lekker zorgeloos is (zit al een nieuwe band en velg op ivm een klein incidentje, iets met snel bochten nemen)