Misschien ook de harten van je velgen
Coen's 6de projectje..... is klaar!!!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
zo,
alweer terug.. nog geen bpm betaald want er werd mij geadviseerd een taxatie rapport te laten maken.. dit gaan we dus doen.. maar helaas is er dan pas 14okt. tijd bij de douane om BPM te betalen... dus het gaat allemaal nog even duren
Tijd voor andere klusjes dus.. vanmiddag mijn clean project oppakken

Coen
alweer terug.. nog geen bpm betaald want er werd mij geadviseerd een taxatie rapport te laten maken.. dit gaan we dus doen.. maar helaas is er dan pas 14okt. tijd bij de douane om BPM te betalen... dus het gaat allemaal nog even duren
Coen
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt...
Huh?coendek schreef:zo,
Coen
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!

Bericht
Voor het berekenen van de afschrijving op de BPM wordt over het algemeen gebruik gemaakt van een tabel met standaardpercentages voor de afschrijving.
Het kan echter zo zijn dat de afschrijving hoger is en er dus minder BPM afgedragen hoeft te worden. Die hogere afschrijving moet dan aangetoond worden met een taxatierapport of met behulp van een in de branche gebruikelijke koerslijst.
Dus netjes dat ze dit zelf aangeven.
Het kan echter zo zijn dat de afschrijving hoger is en er dus minder BPM afgedragen hoeft te worden. Die hogere afschrijving moet dan aangetoond worden met een taxatierapport of met behulp van een in de branche gebruikelijke koerslijst.
Dus netjes dat ze dit zelf aangeven.
Onze sponsors