I.p.v. het carbon...wat bijna iedereen al heeft ......wil ik o.a. onze dashboard panelen laten bekleden met leer.
Op NewMiniStuff wordt het verkocht maar daar verkopen ze alleen maar 3-delig terwijl ik een 5-delige heb
Iemand enig idee bij wie ik het beste terecht kan voor een fatsoenlijke prijs en waar het resultaat super netjes is?
Heb zojuist ff een mail gestuurd naar newministuff met de vraag of ze ook een 5 delige dash kunnen leveren van Works. Levertijd van de 3 delige dash is 6 weken omdat ze speciaal besteld moeten worden.....misschien doordat ze op bestelling gemaakt worden en ze misschien dan ook een 5 delige kunnen maken. We wachten even af.....
@coendek: aan wat voor prijzen moet ik dan ongeveer denken?...heb zelf namelijk totaal geen idee. Kant en klare dash panelen van Works (3-delig) kosten rond de 350 euro namelijk.
Mee bezig geweest en omdat het echt moeilijk is om een goed adres te vinden alles verkocht en zoektocht gestaakt, volgens mij is het ook niet te betalen en bijna net zo duur als een JCW dash!
Ik ga het in de gaten houden!
Inmiddels een reactie gekregen van Mike (NewMiniStuff)
5 delige dash van JCW kan hij niet leveren....helaas pindakaas dus
Maar ik heb wel een adres gekregen van een bedrijfje die van alles kan bekleden voor de Mini
correct me if i'm wrong...maar zonder dash kan je toch ook rondrijden?
Enniewees....het "moeilijke" van het bekleden van 5delig dash is dat de naden heel dicht op elkaar zitten...
Leer is niet echt dun he...moeilijk er tussen te krijgen dus...
Bij 3 delig is dat dan nog enigszins te doen omdat je eigenlijk maar 2 keer over een naad hebt.
Waar veel werk in gaat zitten is het netjes maken van de stiksels. Dit moeten exact om de "ventilatorgaten" heen he...
Ik zou voor 5delig gaan kiezen voor alcantara, aangezien dit dunner is...
en daardoor wellicht wat beter er tussen past..
Een andere mogelijkheid is gebruik van goed nep leer. verschil zie je eigenlijk niet, en zal een stuk goedkoper zijn...