De mijne laadt namelijk niet meer op en de macbook doet het alleen nog maar op netstroom. Volgens mij heb ik de laptop al +/- 2 jaar dus standaardgarantie is al verlopen

Ligt er sterk aan hoe je hem gebruikt.M-iNdO schreef:@Jurgen: Wat is de minimale levensduur van een accu van een Apple Macbook 13" (wit)?
De mijne laadt namelijk niet meer op en de macbook doet het alleen op netstroom. Volgens mij heb ik de laptop al +/- 2 jaar dus standaardgarantie is al verlopen
Die van mij is 18 maanden en heeft nog 85% en 64 loadcycles. Tis al wel weer even geleden dat ik hem gekalibreerd heb overigens.Jurgen schreef:Ligt inderdaad hoe je hem gebruikt. Al wil dat niet zeggen hoor. Batterijen zijn zo onvoorspelbaar.
Mijn is nu een jaar oud en heeft nog 97% van zijn orginele laadvermogen. Maar mijn zus haar batterij kan na 3 jaar mss nog maar een half uurtje mee...
Bespaar je de moeite, wachtlijsten door onregelmatige aanlevering van Apple.Kim Cooper schreef:Heeft er iemand ervaring om de IPhone (3gs) uit Be te importeren?
Ben van plan om 1 van komende weken naar Be te gaan, misschien kan ik dan ook even een IPhone scoren
Onze sponsors