de (plastic) wielkast randen hebben allemaal van die witte vegen erop. Hoe kan ik deze witte vegen eraf halen?
Werner heeft me toen zo'n zwart spuitbusje van MINI laten zien dat werkte goed maar ik moet het eigenlijk nog 1 of 2 keer doen. Morgen wil ik even zo'n spuitbusje halen maar moet wel weten waar ik naar moet vragen. Kunnen jullie me wat meer vertellen?
Hartelijk dank!
Wielkast rand onderhoud
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Wielkast rand onderhoud
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Re: Wielkast rand onderhoud
Ik zal morgenvroeg even op het flesje kijken Marcel dan weet je waar je naar moet vragen!Marcel Always Open schreef:de (plastic) wielkast randen hebben allemaal van die witte vegen erop. Hoe kan ik deze witte vegen eraf halen?
Werner heeft me toen zo'n zwart spuitbusje van MINI laten zien dat werkte goed maar ik moet het eigenlijk nog 1 of 2 keer doen. Morgen wil ik even zo'n spuitbusje halen maar moet wel weten waar ik naar moet vragen. Kunnen jullie me wat meer vertellen?
Hartelijk dank!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
U bent fantastisch !!! 

Gr, Marcel
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
binnen 10 minuten
Dank je wel Ida!

Dank je wel Ida!

Gr, Marcel
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even een ouder topic omhoog halen...
maar ik had zelf ook enigszins het probleem van "witte vegen"
Dit kwam dan door wax....
Maar goed....de goedkope oplossing
schoonmaken met een goede ontvetter (ik heb Dasty gebruikt (gele flesje), te koop bij de betere Wibra
)
en hoe gaan we dan verder....we willen het spul natuurlijk mooi zwart hebben...daar zijn verschillende manieren voor...
Men neme zwarte schoensmeer, en behandelen al het plastic waarna alles ook weer afgenomen moet worden...een hels karwei dus, maar wel met resultaat die het langste goed blijft.
Met een sponsje tire shine er op smeren....is vet, maar blijft op zich wel goed zitten...
maar is hier geen goedkoper alternatief voor?
Jazeker wel
Lijnolie, te koop bij elke DHZ toko....
Smeren maar
Maar stel.....je gaat morgen naar een dikke meet...je wilt je schatje helemaal op en top hebben...je pakt je flesje lijnolie, wilt beginnen en je stoot dat ding om....
het fijnsten om dan te gebruiken....Olijfolie
maar ik had zelf ook enigszins het probleem van "witte vegen"
Dit kwam dan door wax....
Maar goed....de goedkope oplossing

schoonmaken met een goede ontvetter (ik heb Dasty gebruikt (gele flesje), te koop bij de betere Wibra

en hoe gaan we dan verder....we willen het spul natuurlijk mooi zwart hebben...daar zijn verschillende manieren voor...
Men neme zwarte schoensmeer, en behandelen al het plastic waarna alles ook weer afgenomen moet worden...een hels karwei dus, maar wel met resultaat die het langste goed blijft.
Met een sponsje tire shine er op smeren....is vet, maar blijft op zich wel goed zitten...
maar is hier geen goedkoper alternatief voor?
Jazeker wel

Lijnolie, te koop bij elke DHZ toko....
Smeren maar

Maar stel.....je gaat morgen naar een dikke meet...je wilt je schatje helemaal op en top hebben...je pakt je flesje lijnolie, wilt beginnen en je stoot dat ding om....
het fijnsten om dan te gebruiken....Olijfolie

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar ben niet echt kapot van de 'levensduur'. Na een regenbuitje lijkt het wel of het er zo afloopt.
Ga maar eens de WoK-manier proberen
Gebruik ik ook. Ziet er fanatstisch uit als het net is opgebracht.rdsdordt schreef:Ik heb zelf goede ervaringen met Meguiar's Gold Class Trim Detailer
blijft redelijk lang mooi zwart
Maar ben niet echt kapot van de 'levensduur'. Na een regenbuitje lijkt het wel of het er zo afloopt.
Ga maar eens de WoK-manier proberen

- StefanCS
- Bijna verslaafd
Bericht
Dasty om te ontvetten inderdaad en gebruik Swissvax Pneu om ze weer mooi zwart te maken.
De volgende keer koop ik Black Wow. Dit moet erg duurzaam zijn.
http://www.carclean.nl/product/Black_WO ... 00989.aspx
De volgende keer koop ik Black Wow. Dit moet erg duurzaam zijn.
http://www.carclean.nl/product/Black_WO ... 00989.aspx
- Groovejunk
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Nu niet gaan lachen, maar ; Pindakaas op de zwarte plastic delen. Daar zit plantaardige olie in en werkt prima.
En anders all season dressing van meg. Dat doet het ook prima.
En anders all season dressing van meg. Dat doet het ook prima.
"If debugging is the process of removing bugs, then programming must be the process of putting them in."
- joriszwijgers1
- Nieuw Lid
Bericht
Eerst goed schoon maken en dan met een verf Fohn werkt perfect.
Heb alles gedaan perfect resultaat.
Heb alles gedaan perfect resultaat.
Onze sponsors