flink prijsje die koekoesklok !!??

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

flink prijsje die koekoesklok !!??

04 jan 2006, 19:37

Vandaag hebben we een dagje antwerpen gedaan.
En we zijn daar naar de ministore geweest.
Ik had wat dingetjes op mijn verlanglijstje staan,maar helaas was er heel veel niet meer. :cry:
,i.v.m de drukte rond de feestdagen.Jammer want ik had vorige keer een hele leuke minitas gezien. Ik heb hem toen niet meegenomen,en nu was die er niet meer natuurlijk en ook niet meer bij te bestellen. :evil: Balen,eingelijk een beetje voor niks gegaan,maar toch fijn weer een eindje getoerd met de mini.
Maar nu komt die: Ik zag daar ook de koekoeksklok hangen voormaar liefst: 96.50 euries.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb hem gekocht voor 42.50 euro,wel een heeeeeeeeeeeeeeel groot verschil. :roll: Volgens mij is alles daar wel zeer prijzig,maar leuk om eens naar toe te gaan.

groeten. :D
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jan 2006, 19:54

Ha leuk!

Daar moeten we dan ook maar eens langs als ze weer voorraad hebben.

Was de winkel al leeg voordat je binnenkwam of was ie leeg nadat je binnengeweest was? :lol:

Aardig prijsverschil voor die klok, maar wel leuk ding trouwens.

Waar zit die winkel ergens in Antwerpen? En wat hebben ze er?
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

ministore

04 jan 2006, 20:30

Je kan het adres vinden op ;www.mini.be

Je moet er wel tevoet naar toe lopen want daar in de buurt parkeren is een ramp,het is midden in het centrum.

Wij zetten de mini altijd op de kaai (gratis parkeren) en vanaf daar te voet verder,is goed te doen hoor. Iedereen weet ook wel de weg als je het vraagt. :wink:

Er zijn best wel veel (normaal gezien dan) minispullen.
t-shirts,truien petjes, speltjes,enz... de spulletjes die op de side staan van mini.nl
Maar het is leuk om het in het echt te zien, er is gewoon meer als gewoon bij een mini verdeler. dansen

Leuk hoor,moet je zeker eens naar toe komen. Wij doen het best regelmatig,maar we wonen dan ook maar 30 min. ervandaan.
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

04 jan 2006, 21:08

Tiens karretje,

Ben vandaag toevallig ook in A' pen geweest, en via E34 en Hulst teruggekeerd naar West Vlaanderen. Toevallig wel een rooie Mini gespot op de Leien, eentje met wit dak en NL kenteken. Ik ben niet in de ministore geweest, want die spulletjes kun je (in Belgi? toch) bij elke dealer vinden of bestellen.
De winkelprijzen zijn inderdaad wel een stuk duurder dan via internet bij Mini lifestyle. Maar dat zal wel veel met de nodige marges te maken hebben.
Aankoop (+/- 48%) + handling + marketing + stockagekost + personeelskost + rente + winst = verkoopprijs (100%) :roll: Duidelijk dat dit via internet ietsje goedkoper kan :wink:

Ik heb net voor nieuwjaar een flinke waardebon ingeruild voor wat Mini-related stuff bij de dealer. Was even gratis shoppen met een cadeautje van ? 300 dat we kregen naar aanleiding van de aankoop van onze Mini vorig jaar :wink: Hartstikke leuk hoor.

Grtz,

Jan
Afbeelding
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

ninistore

04 jan 2006, 21:53

wauwww, da's wel super cool zeg,zo ff shoppen. 8)

Wij hebben inderdaad ook die rode mini gezien,en ik wilde eerst nog als een onnozelen zwaaien,maar ik zat natuurlijk niet in mijn minitje,dus maar niet gedaan. :mrgreen:
Die van ons is een cooper s dark silver,dus ik was het nie. :P
Wel veel mini's gezien.

Maar ik maak nog wel vaak mee dat er maar weinig minieigenaren een lichtsingnaal geven. :cry:
Afgelopen maandag wel op de weg naar Gent,een rode mini pinkte al van ver naar ons, ik dacht gelijk van ;He,he leuk zeg!!!!
Racing Green
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

Re: flink prijsje die koekoesklok !!??

05 jan 2006, 11:00

karretje schreef:Ik zag in Antwerpen de koekoeksklok hangen voormaar liefst: 96.50 euries. Ik heb hem gekocht voor 42.50 euro
Uit een ander topic:
Arjan schreef:Voor de koekoeksklok moet wel in de buidel getast worden, maar liefst 87 euro kost de geinige gadget (in Nederland).
Wetende dat je in Belgi? 21% BTW betaalt ipv 16% is het nog niet zo'n gekke prijs.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

05 jan 2006, 11:48

waar kan je die koekoeks klop kopen voor 42.50 euro :shock:
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

klokkie

05 jan 2006, 20:33

Ik heb de koekoeksklok gekocht bij een miniddealer in Belgie (wachtebeke)
We gingen daar zomaar eens kijken en toen zag ik hem staan.

Ik wist toen nog niet dat hij eingelijk veeeeel duurder was,daar kwam ik later achter,anders had ik er wel een tig aantal gekocht,ff een koekoeks handeltje gestart. :mrgreen: :mrgreen:

Hij werkt perfect dus er is ook niks mis mee,schrik me nog iedere keer te pletter ,als hij uit zijn huisie komt,maar wel heel geinig hoor!!!!! :D

Als ik er nog eens kom zal ik nog wel eens kijken!!!!!!!!!! :wink:

:)(
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

Re: klokkie

05 jan 2006, 21:18

karretje schreef:Ik heb de koekoeksklok gekocht bij een miniddealer in Belgie (wachtebeke)
We gingen daar zomaar eens kijken en toen zag ik hem staan.

Ik wist toen nog niet dat hij eingelijk veeeeel duurder was,daar kwam ik later achter,anders had ik er wel een tig aantal gekocht,ff een koekoeks handeltje gestart. :mrgreen: :mrgreen:

Hij werkt perfect dus er is ook niks mis mee,schrik me nog iedere keer te pletter ,als hij uit zijn huisie komt,maar wel heel geinig hoor!!!!! :D

Als ik er nog eens kom zal ik nog wel eens kijken!!!!!!!!!! :wink:

Doe dat maar. Voor die prijs wil ik hem ook wel hebben :)

:)(
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 jan 2006, 18:23

Nou je kunt er toevallig prima parkeren hoor! Alleen de auto-ingang ergens anders dan waar je zelf uitloopt en dan loop je zo op die store af!
Morty
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:

15 jan 2006, 18:59

Als je in Antwerpen komt moet je de pijlen voor parking centrum volgen en daarna parking Oudaen.
Dat is de naam van de parking die net over de MINI-store ligt.

Als je ooit in Brussel bent, zij hebben daar een volledige garage.
Dus store + werkplaats. Het bevindt zich net over de oude hypodroom van Brussel. Ook wel cool hoor :mrgreen:
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

ministore

16 jan 2006, 09:54

He' bedankt dan weet ik dat ook weer, om er dichtbij te parkeren . :oops:
Ik weet er te voet en op de fiets redelijk de weg maar soms met eenrichtingswegen is het een ander verhaal.

Maar pas een navigatie aangeschaft dus dan zal het nu ook wel lukken. :P

Bedoel je in Brussel Van de Broeke??? Want daar zijn we ook pas geweest. Mooie zaak trouwens ! :))

THANKS !!!! :)(
MINI...................................The best there is.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 jan 2006, 10:19

@Morty: ja, die naam herinner ik me en die zal ik dus ook bedoelen.
Oz-i
Enthousiast
Enthousiast

16 jan 2006, 10:58

Op MINI2.BE heeft een topic gestaan over MINI kleding. Ik heb toen voor een aantal producten de officiele prijzen vergeleken. Het bleek toen dat deze kleding bij de dealer in Nederland aanzienlijk voordeliger was dan bij de dealers in.

Dus Arjan ... voordat je een reisje naar Antwerpen maakt, misschien eerst even langs Jesse :wink:
Afbeelding
Ik neem een joint zei de goudvis ... dan word ik haai! 8)
Morty
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:

Re: ministore

16 jan 2006, 13:07

karretje schreef: Bedoel je in Brussel Van de Broeke??? Want daar zijn we ook pas geweest. Mooie zaak trouwens ! :))

THANKS !!!! :)(
Neen niet vandenbroeck .. dat is net naast de afrit Ninove geloof ik.
MINI Brussels is echt hartje Brussel.

http://www.minibrussels.be/

Terug naar “Kletshoek”