Als je nou het jwc aero pakket en 18" neemt, mag zij de kleur kiezen
Stel me ff voor
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
ah..de eeuwige strijd tussen mens (vrouw
) en machine..
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!

Bericht
we zijn zoooo dicht bij nu, spannend zoiets ;-)
ben l wel zo ver dat ik een groot deel van de financien in breng in de auto met de afspraak dat ik die daarna ook heb mbt tot het tunen.... he he
nu de praktijk nog ;(
hopelijk horen jullie heel snel van me, met foto's ...
lol,
Jelle
ben l wel zo ver dat ik een groot deel van de financien in breng in de auto met de afspraak dat ik die daarna ook heb mbt tot het tunen.... he he
nu de praktijk nog ;(
hopelijk horen jullie heel snel van me, met foto's ...
lol,
Jelle
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!

Bericht
vdaag n halve dag met de ongepoetste mini met groene platen gereden...
kenteken duurt ff ivm weekeind
morgen wel foto's maken, natuurlijk.... alleen issie nog neit schoon en zitten de verkeerde velgen en banden er nog onder
maar wauw, wat rijdt dat lekker zeg....
jj
morgen wel foto's maken, natuurlijk.... alleen issie nog neit schoon en zitten de verkeerde velgen en banden er nog onder
jj
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!

Bericht
vdaag n halve dag met de ongepoetste mini met groene platen gereden...
jj
jj
- H en S
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb ff gemist wat jij nu aangeschaft hebt.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
FF voor 150 eurotjes investeren in Maquiers en je autootje ziet er uit als nieuw. Ik ga morgen zelf ook ff poetsen. Auto is na twee maanden wel toe aan een beurt. (Dark Silver Cooper S Cabrio)worksrulez schreef:vdaag n halve dag met de ongepoetste mini met groene platen gereden...
jj
Ik heb ff gemist wat jij nu aangeschaft hebt.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!

Bericht
kheb dezelfde kleur, wit dak. S cooper met alle opties, xenon, nav, leer, stoelverw, dim spiegel, pdc, auto airco, en en en....
zometeen avond pics maken en morgen gewone en geloof me, deze auto ziet er veul beter uit als ik hiervoor beschreef... alleen net nog niet de showroom finish...
heb niet mega veel te poetsen, lol.... en toch doen he....
en ff uitzoeken hoe n ipod en iphone interface en zo te maken of kopen is
JJ
zometeen avond pics maken en morgen gewone en geloof me, deze auto ziet er veul beter uit als ik hiervoor beschreef... alleen net nog niet de showroom finish...
heb niet mega veel te poetsen, lol.... en toch doen he....
en ff uitzoeken hoe n ipod en iphone interface en zo te maken of kopen is
JJ
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!

Bericht
morgen, 14:00uur....
daarna rijden we meteen naar Bergen, waar we n hotel voor n nachtje hebben geboekt, daarna door naar Ridderkerk voor n nachtje in n hotel en dan naar mn zus voor n nachtje in Rotterdam (is ook onze vakantie nu ivm aanschaf mini) en dan zondag weer naar huis, kans om gespot te worden is dus redelijk groot, lol...
xciting...
(camera mee met n 16gig
geheugenkaartje erin)
daarna rijden we meteen naar Bergen, waar we n hotel voor n nachtje hebben geboekt, daarna door naar Ridderkerk voor n nachtje in n hotel en dan naar mn zus voor n nachtje in Rotterdam (is ook onze vakantie nu ivm aanschaf mini) en dan zondag weer naar huis, kans om gespot te worden is dus redelijk groot, lol...
xciting...
(camera mee met n 16gig
Onze sponsors