Ik woon dan wel in Feijenoord (Let op! met IJ en niet met Y), maar m'n clubje blijft AZ!!! Terecht dat ze eindelijk eens met een prijs naar huis gingen afgelopen seizoen.
Er heeft nog iemand op AZ gestemd, wie dan?
Voor welke voetbalclub ben jij??
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Bericht
ik ben AJAX fan, heb 6 jaar lang een seizoenskaart gehad maar ivm met mijn werk en andere drukte nu ff niet, wel in het bezit van de AJAX supporters club card dus ga dit jaar wel een aantal wedstrijden kijken, hoogtepunt was toch wel de Champions League finale in Rome in 1996 tussen Juve en AJAX waar ik bij was, wat een belevenis
maarre is dit een mannentopic ofzo want er is geen vrouw te bekennen hier
ja duhMiniPaul schreef:Ik ben voor NAC Breda maar die staat niet op de lijst

ik ben AJAX fan, heb 6 jaar lang een seizoenskaart gehad maar ivm met mijn werk en andere drukte nu ff niet, wel in het bezit van de AJAX supporters club card dus ga dit jaar wel een aantal wedstrijden kijken, hoogtepunt was toch wel de Champions League finale in Rome in 1996 tussen Juve en AJAX waar ik bij was, wat een belevenis

maarre is dit een mannentopic ofzo want er is geen vrouw te bekennen hier

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
)
Laten we zondag in Rotterdam een keer doorpakken en ons overwicht in doelpunten omzetten.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
De toppers toch? Ook ik ben een echte Tukker Fan en zit geregeld in dat fantastische stadion in Enschede. (ga dan wel met de trein want ons bint zunig op de Mini en ga daar echt niet parkeren.MoNkToNk schreef:FC Twente!

Laten we zondag in Rotterdam een keer doorpakken en ons overwicht in doelpunten omzetten.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Twents is niet mijn eesrte taal en dus ook niet mijn sterkste kant. Oorspronkelijk Hagenees maar voor geen goud in dat lelijke stadion (bouwkeet) in Den Haag. 

- coné
- 4 op een rij!
Bericht
tot zondag is er niks belangrijks eerder speelt ajax niet
alleen barca morgen natuurlijk
edit: wat denken jullie trouwens van die *****(witsel) in belgie die maar 8 wedstrijden aan op ut bankje hoeft te zitten??? schande ik zou zeggen levenslange schorsing of minimaal tot die pool weer kan spelen.

edit: wat denken jullie trouwens van die *****(witsel) in belgie die maar 8 wedstrijden aan op ut bankje hoeft te zitten??? schande ik zou zeggen levenslange schorsing of minimaal tot die pool weer kan spelen.
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

ga je ook naar HET Stadion Sven? Om kwart voor acht zit ik weer lekker met een biertje op mijn plek op de tribune.Sven schreef:Morgen (straks/vanavond) Twente!

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die gozer in België moesten ze voor het leven schorsen of misschien een keertje in Nederland mee laten doen. Kunnen we hem ook in twee stukken laten schoppen.

Ik hoop niet dat het hier ook al begint maar volgens mij spelen wij ook wel een aardig partijtje mee.coné schreef:tot zondag is er niks belangrijks eerder speelt ajax niet![]()
![]()
Die gozer in België moesten ze voor het leven schorsen of misschien een keertje in Nederland mee laten doen. Kunnen we hem ook in twee stukken laten schoppen.

Onze sponsors