De linker instaplijst liet los en er zaten wat deukjes in, mooi moment om te upgraden
De linker (witte) lijmlaag was een drama om er af te krijgen, rechts (zwart) ging veel beter.
Staat veel beter op Solid Black dan op Astro Black
Laatst gewijzigd door Berthil op 18 aug 2009, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Het was wel tape maar het leek inderdaad erg op kit. Ik heb de dikke tape moeten oplossen met wasbenzine en na opdrogen begon het gewoon weer te plakken. 'Sticky Fingers' dus
Staat beter op solid black?!? Je hebt mazzel dat ik in Italie zit anders was ik je ff op komen zoeken!! met de MINI om te kijken wat er nou echt mooier is...
De lijsten waren gemonteerd met hele dunne dubbelzijdige foto tape. Je weet wel om foto's in een boek te plakken e.d.
Staat wel weer mooi hè. Heb je de stoelen nog laten zakken?
Stoelen heb ik nog niet laten zakken.
Dat gaat heel veel werk zijn om het bestaande frame aan te passen dus moet er een nieuw frame gemaakt worden.
Dat doe ik misschien nog wel maar nu laat het even zo want het zit op zich wel prettig en als ik laag wil zitten ga ik in de Blauwe zitten
Ik was van de week ook nog in Limburg (onderweg naar een TVR in Aachen) en had je nog gebeld voor een bakkie maar die voicemail van jou slaat op hol.. erg mooi rijden in Limburg