Errug mooi!
Shoot & more: TBL on Tour! (p.38)
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Dennis
- One wheel wonder

Bericht
Bij de Ecofactory heb je ook nog wel zo'n tunneltje zitten

Als je van de America Hal richting het noorden rijdt, bij de eerste de beste stoplichten rechts afslaat (richting A50 / A1 -> Voorst Zutphen), en je bent de A50 over gegaan en de A1 onderdoor gegaan dan meteen rechts afslaan (rij je langs Rijkswaterstaat). Als je die weg blijft volgen kom je door het tunneltje.
Niet te dichtbij hethe blue lobster schreef:Weer back to the Topic, zaterdag een leuke (GRAFFITI) shoot lokatie in Zutpen gevonden.
Bij de Ecofactory heb je ook nog wel zo'n tunneltje zitten

Als je van de America Hal richting het noorden rijdt, bij de eerste de beste stoplichten rechts afslaat (richting A50 / A1 -> Voorst Zutphen), en je bent de A50 over gegaan en de A1 onderdoor gegaan dan meteen rechts afslaan (rij je langs Rijkswaterstaat). Als je die weg blijft volgen kom je door het tunneltje.
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Zutphen is veel mooier. 
(En een MINI is iets groter dan een brommobiel)
(En een MINI is iets groter dan een brommobiel)
Laatst gewijzigd door the blue lobster op 18 aug 2009, 00:23, 1 keer totaal gewijzigd.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht

Re: TBL shoot, & more: "Onderweg"
Maandag door de N.O. Polder gereden. Weer een paar plaatjes geschoten in het kader van het bovenstaande.the blue lobster schreef:(Met jullie goedvinden ga ik deze topic maar gebruiken om plaatjes te posten van leuke
shoot-lokaties waar ik lang ben gekomen, en hoe leuk het is om de MINI op de foto te zetten)

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- HK
- Volledig MINI minded!

Bericht

Ik was die dag net vrij.
Strakke foto's trouwens.
Re: TBL shoot, & more: "Onderweg"
En dan kom je niet aan?the blue lobster schreef: Maandag door de N.O. Polder gereden. Weer een paar plaatjes geschoten in het kader van het bovenstaande.![]()
Ik was die dag net vrij.
Strakke foto's trouwens.
Onze sponsors