Jij bent toch eigen baas!ducks schreef:Gezellig .. gaan jullie shoppuh in Adam, moet ik werken ..![]()

aangezien we `s avonds naar de Foodstrip komen gaan we maar uit pure noodzaak shoppuh, dan zijn we maar vast in Ams, en shoppen vinden wij helemaal niet erg om te doenBlont-007 schreef:Jij bent toch eigen baas!ducks schreef:Gezellig .. gaan jullie shoppuh in Adam, moet ik werken ..![]()
JaDiabloPvA schreef: is dit het adres?
Rancho BBQ & Grill A9 Foodstrip
Tafelbergweg 4B
1105BN Amsterdam Zuidoost
Mochten jullie rond 3e in de buurt van het waterloo plein zijn .. geef effe een gilNaatje schreef:aangezien we `s avonds naar de Foodstrip komen gaan we maar uit pure noodzaak shoppuh, dan zijn we maar vast in Ams, en shoppen vinden wij helemaal niet erg om te doenBlont-007 schreef:Jij bent toch eigen baas!ducks schreef:Gezellig .. gaan jullie shoppuh in Adam, moet ik werken ..![]()
doen weducks schreef:Mochten jullie rond 3e in de buurt van het waterloo plein zijn .. geef effe een gilNaatje schreef:aangezien we `s avonds naar de Foodstrip komen gaan we maar uit pure noodzaak shoppuh, dan zijn we maar vast in Ams, en shoppen vinden wij helemaal niet erg om te doenBlont-007 schreef:
Jij bent toch eigen baas!
Onze sponsors