I proudly present...Pretty Cooper.... PW passé!!!!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Het is helemaal YOU!
Let op dat je voor de APK weer een knop in de auto zet die het schakelpatroon laat zien (de 1 t/m 6 + R die op de orginele knop staat). Dit hoort erop te staan. Maar volgens mij is jouw auto nog niet toe aan apkkeuring? Het is nauwelijks moeite om terug te plaatsen.

Let op dat je voor de APK weer een knop in de auto zet die het schakelpatroon laat zien (de 1 t/m 6 + R die op de orginele knop staat). Dit hoort erop te staan. Maar volgens mij is jouw auto nog niet toe aan apkkeuring? Het is nauwelijks moeite om terug te plaatsen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie knop 
Als het een probleem mocht zijn ik vast nog wel de Cooper sticker liggen die meekomt met de knop (dacht ik).

Nooit last van gehad met de Works knop. Het zal vast niet hoog op het lijstje staan van de APK meester.Marcel Always Open schreef:Let op dat je voor de APK weer een knop in de auto zet die het schakelpatroon laat zien (de 1 t/m 6 + R die op de orginele knop staat). Dit hoort erop te staan.
Als het een probleem mocht zijn ik vast nog wel de Cooper sticker liggen die meekomt met de knop (dacht ik).
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Echt een blin-bling-ding voor jou!

Op zich heeft Marcel gelijk. Er kwam inderdaad een sticker mee met de WORKS schakelpook. Deze werd dan op dashboard geplakt. Maar dat men er streng naar zal kijken betwijfel ik...Berthil schreef:Mooie knop
Nooit last van gehad met de Works knop. Het zal vast niet hoog op het lijstje staan van de APK meester.Marcel Always Open schreef:Let op dat je voor de APK weer een knop in de auto zet die het schakelpatroon laat zien (de 1 t/m 6 + R die op de orginele knop staat). Dit hoort erop te staan.

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
ik ben nog steeds bezig met een mooie folie voor op m'n huidige kappen.
Komt allemaal 1 voor 1. Heb geen haast.
THANKS ALL!!!!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
ooooooooooooooooo, wow die zijn lekkerrrrrrrrrrrrr. Neon-groen vind ik eigenlijk nog fouter. (lees: wil ik hebben) Maarruh deze passen niet op de mijneBMW X3 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ziet er echt cool uit.
Mooi hoor.
Ik heb vandaag ook nog wat leuks gezien.
Annet

Komt allemaal 1 voor 1. Heb geen haast.
THANKS ALL!!!!

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Soooow....
Ben ik effe buiten beeld... mis ik zomaar dat PC letterlijk een juweel aan het worden is.
Je hebt toch niks te maken met die juwelenzaak in London he?
Ik ken maar weinig Mini-lovers die zó consquent en in dezelfde lijn hun pride & joy pimpen, zoals jij dat doet, Marjon!
Eigenlijk kan ik alleen maar Berthil naast jou noemen.
PC gaat helemaal voor prestige, Berthil Blue gaat voor de prestaties.
Hulde!

Pretty Cooper schreef:
Soooow....
Ben ik effe buiten beeld... mis ik zomaar dat PC letterlijk een juweel aan het worden is.

Ik ken maar weinig Mini-lovers die zó consquent en in dezelfde lijn hun pride & joy pimpen, zoals jij dat doet, Marjon!
Hulde!

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
X3Jenkins schreef:![]()
Pretty Cooper schreef:
Soooow....
![]()
Hulde!

Onze sponsors