Peter's Cooper S...laatste keer..:-(
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht

Vanmiddag wat dag foto's maken...
Staan er ook nog wat in mn gallery
Vanmiddag wat dag foto's maken...
Staan er ook nog wat in mn gallery
Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 17 jul 2011, 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
why o why
Ik dacht dat ik inmiddels wel fotootjes mocht posten...ik heb alleen de optie om een url in te geven...
Doe ik iets niet bon, of moet ik nog evengedult opbrengen voordat ik hier plaatjes mag uploaden?
Thanx guys!
Ik dacht dat ik inmiddels wel fotootjes mocht posten...ik heb alleen de optie om een url in te geven...
Doe ik iets niet bon, of moet ik nog evengedult opbrengen voordat ik hier plaatjes mag uploaden?
Thanx guys!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Door
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb je Mini zien staan toen ik m'n S-je kocht.
Veel rijgenot met je Mini
O ja ...
* Chip naar 220 PK (eerst even navragen hoe met de garantie om te gaan, er zit 2 jaar BMW Huisselectie op)
Ik heb mij laten vertellen dat je garantie vervalt en het alleen kan en ja mag door een JCW-pakket door BMW erop te laten schroeven.
Veel rijgenot met je Mini
O ja ...
* Chip naar 220 PK (eerst even navragen hoe met de garantie om te gaan, er zit 2 jaar BMW Huisselectie op)
Ik heb mij laten vertellen dat je garantie vervalt en het alleen kan en ja mag door een JCW-pakket door BMW erop te laten schroeven.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Gisteren bij Beek geweest. Inderdaad goede vaklui en erg aardig. kennis gemaakt met Klaas en zn mannen
Ik vrees dat ze er weer een vaste klant bij hebben
De verlaging zit erop. Rijdt super...
De Blow off valve zit er ook op...I AM HOOKED
Gisteren heel de middag met raampje open en gassen maar...yihaa
Fotos volgen
Ik vrees dat ze er weer een vaste klant bij hebben
De verlaging zit erop. Rijdt super...
De Blow off valve zit er ook op...I AM HOOKED
Fotos volgen
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Fotos staan in de gallery...heb ff haast en lukt me nog steeds niet om in het draadje te posten...
heb . jpg er achter gezet en de [img]en[/img] gebruikt
Vanavond nog maar eens proberen...
heb . jpg er achter gezet en de [img]en[/img] gebruikt
Vanavond nog maar eens proberen...
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Net even plaatjes geschoten van de verlaging (gallery)
Van voor mag die nog wel lager
Eerst even de 18" afwachten en als dat niet laag genoeg wordt dan maar schroefsetje
Was gisteren zo happy dat ik gelijk ben gaan rijden
De CLK heb ik iets meer dan een jaar gehad. Top auto, maar wilde weer wat anders...De beemer was een drama. Waarschijnlijk schade auto geweest en veel technische problemen (zoals bijna elke E65)
Ging eigenlijk voor een nieuwe 3, maar ben zeer zeer blij dat ik de Cooper zag staan....

Van voor mag die nog wel lager
Was gisteren zo happy dat ik gelijk ben gaan rijden
De CLK heb ik iets meer dan een jaar gehad. Top auto, maar wilde weer wat anders...De beemer was een drama. Waarschijnlijk schade auto geweest en veel technische problemen (zoals bijna elke E65)
Ging eigenlijk voor een nieuwe 3, maar ben zeer zeer blij dat ik de Cooper zag staan....
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors