Peter's Cooper S...laatste keer..:-(
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
mmhh..ik las ergens dat je ook onder de auto van alles los moest schroeven...als Beek t voor weinig doet gaat de S vrijdag niet alleen lager maar ook sissend de straat op 

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@jimmysx, thanx...die van jou is ook erg dik...heb je die zwarte velgen nog, of zit de alu kleur erop? Ik zoek zwarte met ongeveer dat design..
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Nog maar 1 nachie slapen....
Op youtube staat een mooi filmpje met geluid van de BOV...
Lekkerrrr
Op youtube staat een mooi filmpje met geluid van de BOV...
Lekkerrrr

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Guys,
Even een vraag (morgen weet ik het zeker, maar houd me nu bezig
)
Op de fotos' zie ik op mijn stuur knopjes (links) die volgens mij voor spraakbesturing en telefoonbediening zijn. Volgens de specs heb ik echter geen telefoonvoorbereiding oid...
Kunnen het ook andere knopjes zijn, of kunnen deze wel de juiste zijn, maar niet functioneel??
Even een vraag (morgen weet ik het zeker, maar houd me nu bezig

Op de fotos' zie ik op mijn stuur knopjes (links) die volgens mij voor spraakbesturing en telefoonbediening zijn. Volgens de specs heb ik echter geen telefoonvoorbereiding oid...
Kunnen het ook andere knopjes zijn, of kunnen deze wel de juiste zijn, maar niet functioneel??
- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
Peter,
een multifunctioneelstuur. Links zit de radio en telefoon bediening.. en rechts de cruisecontrol. Het kan zo zijn dat deze niet functioneel zijn als je de optie niet gekozen hebt. Mocht je deze functioneel willen, dan kan de dealer wel wat doen.. maar wellicht is een goedkopere oplossing newministuff.com. (UK)Mike the Mini heeft geweldige producten speciaal voor Mini's. En wees niet ongerust... Mike heeft een zeer goede reputatie opgebouwd.
een multifunctioneelstuur. Links zit de radio en telefoon bediening.. en rechts de cruisecontrol. Het kan zo zijn dat deze niet functioneel zijn als je de optie niet gekozen hebt. Mocht je deze functioneel willen, dan kan de dealer wel wat doen.. maar wellicht is een goedkopere oplossing newministuff.com. (UK)Mike the Mini heeft geweldige producten speciaal voor Mini's. En wees niet ongerust... Mike heeft een zeer goede reputatie opgebouwd.
The Member Formely Known As KSTJA0

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@tomtom, thanx...heb een hekel aan knopjes waar iets onder HAD kunnen zitten
als deze knopjes loos zijn, gaat dat weer geld kosten...
Tevens net een verzekering afgesloten voor de Coopert...ik heb nu verlaging, dump valve en wellicht Maaij zn wielen en een verzekering..
EN NOG GEEN COOPER

Tevens net een verzekering afgesloten voor de Coopert...ik heb nu verlaging, dump valve en wellicht Maaij zn wielen en een verzekering..
EN NOG GEEN COOPER

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Vanmiddag mn Cooper gehaald...GEWELDIG!!!
Ik voel me weer een klein manneke
Geen idee hoe ik het zo lang heb uitgehouden in die grote slagschepen
Dit is rijden zoals het bedoeld is...
Morgen ff wat pics schieten terwijl die bij Beek staat voor de verlaging en BOV...
Keep u posted!
Ik voel me weer een klein manneke

Morgen ff wat pics schieten terwijl die bij Beek staat voor de verlaging en BOV...
Keep u posted!
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
owjeah weer een hele blije mini rijder
have vanaf nu met je kart kerel
Greetz BigD
p.s zijn echt dikke wielen die van maaij voor een mooie prijs
i like breytons
en zouden ook gaaf staan onder die kart van je 

Greetz BigD
p.s zijn echt dikke wielen die van maaij voor een mooie prijs

Laatst gewijzigd door BigD op 06 aug 2009, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
the F56 story of Brenda
Onze sponsors