Ik heb mezelf al een paar dagen geleden aangemeld, maar wordt nu toch eens tijd dat ik mezelf even voorstel. Mijn naam is Sjors en ik kom uit Kaatsheuvel (jaja, waar het gezellige Queen hotel ook staat en natuurlijk de efteling). Mede doordat ik de verschillende mini's zag staan, vond ik het toch wel eens tijd worden om mezelf aan te melden. Ook 'ken' ik Kay van enkele vrienden.
Nieuwkomer...
- Skip
- Mod virus alert!

Bericht
Nieuwkomer...
Hallo iedereen,
Ik heb mezelf al een paar dagen geleden aangemeld, maar wordt nu toch eens tijd dat ik mezelf even voorstel. Mijn naam is Sjors en ik kom uit Kaatsheuvel (jaja, waar het gezellige Queen hotel ook staat en natuurlijk de efteling). Mede doordat ik de verschillende mini's zag staan, vond ik het toch wel eens tijd worden om mezelf aan te melden. Ook 'ken' ik Kay van enkele vrienden.
Anyway, Cooper S met Australische vlag op het dak. Verder niks te melden, alleen dat ik helemaal gek van de auto ben. Hoop jullie een keer te zien/spreken op een meeting. gegroet!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hallohallo,
Ook jij welkom bij de club! Erg gezellig! Kom snel een keer naar een meeting, dan kunnen we je wagentje in real-life bewonderen!!
Ook jij welkom bij de club! Erg gezellig! Kom snel een keer naar een meeting, dan kunnen we je wagentje in real-life bewonderen!!

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Hallo,
Yes weer een brabander. gezellig.
Heel veel Mini-plezier
.Misschien tot meets, Sjors
Yes weer een brabander. gezellig.
Heel veel Mini-plezier

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Maaij