Peter's Cooper S...laatste keer..:-(
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik zie dat Beek naast de dealer en dus bij mij om de hoek zit. Dat is gevaarlijk
Inmiddels een afspraak gemaakt voor as vrijdag voor een verlagingsetje (Eibach 30 mm)

Inmiddels een afspraak gemaakt voor as vrijdag voor een verlagingsetje (Eibach 30 mm)
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@Tomtom - eeeh mogen mensen uit zoetermeer ook naar de meet
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
goed bezig...GreyCooperS schreef:Ik zie dat Beek naast de dealer en dus bij mij om de hoek zit. Dat is gevaarlijk![]()
@Tomtom - eeeh mogen mensen uit zoetermeer ook naar de meet

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ze hebben bij mij vorige week de Eibachs gemonteerd. Zeer tevreden mee
Wordt al snel een dikke MINI. Veel plezier ermee
Gr. Ron
Da's zeker gevaarlijk. Kan je zo op leeglopenGreyCooperS schreef:Ik zie dat Beek naast de dealer en dus bij mij om de hoek zit. Dat is gevaarlijk![]()

Ze hebben bij mij vorige week de Eibachs gemonteerd. Zeer tevreden mee

Wordt al snel een dikke MINI. Veel plezier ermee

Gr. Ron
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Guys,
Bedankt voor de lofuitingen, de zin om te rijden worden steeds sterker..
@tomtom, je hebt PM
@macmini, je bent welkom
Lets get together
Bedankt voor de lofuitingen, de zin om te rijden worden steeds sterker..
@tomtom, je hebt PM
@macmini, je bent welkom

Lets get together
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@ivo, beemer was heerlijk, totdat je weer in een rijders auto zit...heb het stiekem wel errug gemist hoor...
Ik heb de vraag ook in het algemene deel gepost, maar heeft er iemand ervaring met de dagelijkse bruikbaarheid van een dump valve? Ik vindt het geluid super, maar weet nog niet of ik dit elke dag continue wil...
Ik heb de vraag ook in het algemene deel gepost, maar heeft er iemand ervaring met de dagelijkse bruikbaarheid van een dump valve? Ik vindt het geluid super, maar weet nog niet of ik dit elke dag continue wil...
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Da's een schitterende S
!! Heel veel plezier ermee! Zo te zien heb je het modvirus al aardig te pakken
.
Wat betreft de dumpvalve; ik vind het niks, maar da's mijn mening. Het doet me denken aan een vrachtwagen die schakelt!

Wat betreft de dumpvalve; ik vind het niks, maar da's mijn mening. Het doet me denken aan een vrachtwagen die schakelt!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
ik ben toch wel tempted..iemand een idee hoeveel Beek vraagt voor montage? ben zelf nogal
als het om techniek gaat...

Onze sponsors