Jimmy's Mini Cooper S JCW M7 CAI Pics pag 34
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey dude , strakke Mini van je kerel ..
I.R.L ziet tie er nog beter uit dan op de pica's ..
Dikke fiets hoor
!!!!
Gr Geer
Dikke fiets hoor

Gr Geer
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
nice te meet you btw
altijd leuk een poppetje bij een autotje te kunnen plaatsen
Greetz BigD
x3 echt een strakke kartmarss schreef:Dikke x2inim schreef:Hey dude , strakke Mini van je kerel ..
Dikke fiets hoor![]()
!!!!
Gr Geer
marss

nice te meet you btw

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
He Jimmy ,
Nog wel ff die randen achter je velgen zwart spuiten , it's all about the details mate
!!!
Verder rij je een mega dikke Mini dude
..
Gr Geer
Nog wel ff die randen achter je velgen zwart spuiten , it's all about the details mate

Verder rij je een mega dikke Mini dude

Gr Geer
- jimmysx
- Bijna verslaafd
Bericht
Thanks iedereen! Het was supergezellig!!!
@Ida: Ik vloog weer naar huis terug, toch jammer van die omleiding alleen omdat de A27 afgesloten was
@ Danny: Zeker weten! Nu maar hopen dat ik je de volgende keer weer herken. Ben daar zo slecht in
@ Geer: Hou op joh, met jou tips kan ik niet eens genieten van mn Mini! Ik ben alleen nog maar aan het sleutelen, dremelen'en andere ellende
Nee serieus, ik zal dr eens naar kijken. Eerst even proberen hoe mn achterlichten zijn geworden!
@Ida: Ik vloog weer naar huis terug, toch jammer van die omleiding alleen omdat de A27 afgesloten was

@ Danny: Zeker weten! Nu maar hopen dat ik je de volgende keer weer herken. Ben daar zo slecht in

@ Geer: Hou op joh, met jou tips kan ik niet eens genieten van mn Mini! Ik ben alleen nog maar aan het sleutelen, dremelen'en andere ellende

Nee serieus, ik zal dr eens naar kijken. Eerst even proberen hoe mn achterlichten zijn geworden!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- StefanCS
- Bijna verslaafd
- jimmysx
- Bijna verslaafd
Bericht
@ Stefan: Eehhh....de kit is nu aan het drogen. Het is een flut* en ik heb nu al gezien dat het met pre-facelift achterlichten een stuk makkelijker lijkt...............denk ik
Thank Maaij! Ik hoop dat jij ook wel plezier gaat beleven van je nieuwe aanstaande ride!Maaij schreef:Echt een gave bak geworden!
Leuk je gesproken te hebben
@ Stefan: Eehhh....de kit is nu aan het drogen. Het is een flut* en ik heb nu al gezien dat het met pre-facelift achterlichten een stuk makkelijker lijkt...............denk ik

- jimmysx
- Bijna verslaafd
Bericht
En eindelijk is daar dan de verlichting van mn Mini!
Heb de Coenmod toegepast op een extra setje facelift achterlichten. Die krengen verschillen toch behoorlijk met de pre-faceliftvarianten dus het was even kijken hoe of wat.
Uiteindelijk het chroom gespoten in zwarte hoogglans en de binnenkant van het glas met een speciale tuningmaakjeachterlichtenveeldonkerderspuitbus
. Het geheel weer vastgekit en gemonteerd in mn Mini. Hieronder het resultaat. Heb ook maar meteen de angeleyes gemonteerd. Bumpert eraf, even kijken hoe f wat, lampjes erin en de bumpert er weer op. Wilde ook nog mn gebroken mistlampje voor vervangen, maar dan moet het voorwiel eraf, de plastic klep los en ombuigen en dan pas kan ik erbij, dus dat wordt maandag ofzo. Ik moet trouwens, voordat jullie gaan zeuren
, toch de oranje lampjes weer uit de angeleyes halen want het ziet er nietuit zo. Helaas was het al 10 over 6 dus kon ik geen witte lampjes meer halen. Wordt vervolgd dus!
Heb ook meteen even zwarte spiegelkappen erop geklikt, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Grtz Jimmy
Achterlichtglas met zonnenbril

Binnenwerk van achterlicht

Zwart gespoten chromen rand (en met dank aan de lakstift van de Beemer van vrouwlief voor het bijwerken
)

Gemonteerd op mn voiture

Angeleyes met hele lelijke oranje knipperlampjes

Zwarte spiegelkappen

Heb de Coenmod toegepast op een extra setje facelift achterlichten. Die krengen verschillen toch behoorlijk met de pre-faceliftvarianten dus het was even kijken hoe of wat.
Uiteindelijk het chroom gespoten in zwarte hoogglans en de binnenkant van het glas met een speciale tuningmaakjeachterlichtenveeldonkerderspuitbus
. Het geheel weer vastgekit en gemonteerd in mn Mini. Hieronder het resultaat. Heb ook maar meteen de angeleyes gemonteerd. Bumpert eraf, even kijken hoe f wat, lampjes erin en de bumpert er weer op. Wilde ook nog mn gebroken mistlampje voor vervangen, maar dan moet het voorwiel eraf, de plastic klep los en ombuigen en dan pas kan ik erbij, dus dat wordt maandag ofzo. Ik moet trouwens, voordat jullie gaan zeuren

Heb ook meteen even zwarte spiegelkappen erop geklikt, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Grtz Jimmy

Achterlichtglas met zonnenbril

Binnenwerk van achterlicht

Zwart gespoten chromen rand (en met dank aan de lakstift van de Beemer van vrouwlief voor het bijwerken

Gemonteerd op mn voiture

Angeleyes met hele lelijke oranje knipperlampjes

Zwarte spiegelkappen

Onze sponsors