ik was alleen wel benieuwd hoe het eruit zou zien (photoshop anyone???)
Daar is-ie dan: de zebra-mini!
- DonCamillo
- Leerling Mini lid

Bericht
O maar ik vind het juist geweldig leuk, deze opmerkingen. Als iemand er nog een mooi dak bij wil bedenken, wie weet.
Coen: het is een Cooper met een S front. Die kont staat ook op de wishlist, maar een andere uitlaat moet er dan ook bij, dat maakt het wel weer prijzig. Bij Jonker Huissen heb ik al een mooie S - achterbumper gehaald.
Coen: het is een Cooper met een S front. Die kont staat ook op de wishlist, maar een andere uitlaat moet er dan ook bij, dat maakt het wel weer prijzig. Bij Jonker Huissen heb ik al een mooie S - achterbumper gehaald.
- DonCamillo
- Leerling Mini lid

Bericht
Aha, bedankt voor de tip. Ik ben er meteen achteraan gegaan en inderdaad was het er een voor een R 53. Gelukkig was-ie nog niet verzonden.
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
en daarom geweldig.
(dak zo laten hoor)
(dak zo laten hoor)
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ik vind het geweldig.
Dak zo laten maar vervolgens wel de spiegelkappen ook meenemen in het zebra-thema.
Dak zo laten maar vervolgens wel de spiegelkappen ook meenemen in het zebra-thema.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ooit geïnspireerd door de Bisazza Zebra Mini, en daarna wel wat zebra's voorbij zien komen. Zou dit dus ook wel willen
Meestal zijn ze veel te druk en rommelig qua design zoals deze bv. kijk maar ns goed klopt niets van........

die van jou is heel subtiel en mooi geplakt ondanks het drukke design. Dak niets aan doen!!! Er moet wat contrast in zitten!
Geniet ervan, head are turning....

gr, PC
Meestal zijn ze veel te druk en rommelig qua design zoals deze bv. kijk maar ns goed klopt niets van........

die van jou is heel subtiel en mooi geplakt ondanks het drukke design. Dak niets aan doen!!! Er moet wat contrast in zitten!
Geniet ervan, head are turning....

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hoe kom je dur op hahahaha
!!!
Ik zie me zelf er niet mee rond rijden , maar het idee vindt ik heel leuk ..
Wie wordt de eerste met een tijgerprint
..
Ik zie me zelf er niet mee rond rijden , maar het idee vindt ik heel leuk ..
Wie wordt de eerste met een tijgerprint
Onze sponsors