Gaan er nog mensen naar de Zwarte Cross in Lichtenvoorde? Zoja dan moeten we ff afspreken op het terrein dan gaan we een biertje drinken
Zwarte Cross 24,25 en 26 juli
- Getzz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zwarte Cross 24,25 en 26 juli
Hee partypeople
Gaan er nog mensen naar de Zwarte Cross in Lichtenvoorde? Zoja dan moeten we ff afspreken op het terrein dan gaan we een biertje drinken
. Zonee....Why not? mega gezellig daar 
- Getzz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hoelaat ben je er? Dan gaan we een pilsje drinken....of meerdere! Het is immers de achterhoekzmorf schreef:ben ook aanwezigalleen zondag
kom speciaal voor Normaal en Jovink
puur jeugdsentiment![]()
als geboren en getogen achterhoeker wil (mag) je dit niet missen natuurlijk
- zmorf
- Bijna verslaafd

Bericht
Hoelaat ben je er? Dan gaan we een pilsje drinken....of meerdere! Het is immers de achterhoek
[/quote]
Ga zaterdag al naar de achterhoek paar dagen logeren bij mijn ouders(goedkoope vakantie
)
laat me zondag chaufeuren dit ivm ''een pilsje"
lijkt me moeilijk iets af te spreken omdat ik nog niet weet hoe laat ik er zondag ben,en het feit dat het er natuurlijk stervens druk is + het festivalterein ontzettend groot.
als je het op prijs zou stellen kan ik je mijn 06 wel pm-en om daar iets af te spreken?
Ga zaterdag al naar de achterhoek paar dagen logeren bij mijn ouders(goedkoope vakantie
laat me zondag chaufeuren dit ivm ''een pilsje"
lijkt me moeilijk iets af te spreken omdat ik nog niet weet hoe laat ik er zondag ben,en het feit dat het er natuurlijk stervens druk is + het festivalterein ontzettend groot.
als je het op prijs zou stellen kan ik je mijn 06 wel pm-en om daar iets af te spreken?
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
jammer dat er geen 4 sterrenhotel op het terrein is want anders zou ik misschien wel komen 
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
maar zal ongetwijfeld een knalfeest zijn
gr.
floris
heb je mij wel eens is op klompen zien lopen Gertjan, mij niet gezien jongen!!!Getzz schreef:Enof er een hotel is! Check de site maar...
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- Getzz
- Volledig MINI minded!

Bericht
mocht je denken dat alle achterhoekers dat doen haha. Is zeker een knalfeest dus ik zou gewoon ff een dagje komen
haha nee maar ik loop zelf ook niet op klompenflorisvandam schreef:heb je mij wel eens is op klompen zien lopen Gertjan, mij niet gezien jongen!!!Getzz schreef:Enof er een hotel is! Check de site maar...
gr.
floris
- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dat gaat nie lukken nie, zonder kleerscheuren

Ben benieuwd naar die stunt, kan me niet voorstellen dat dat zonder hulpmiddelen goed gaat......
Zal wel een addertje zitten...
Dat rode daaronder is een vrachtwagen.. Als je daar verkeerd van af dondert (stel je staat daarop
) dan heb je al kans iets te breken....
Moet je eens kijken hoe joekels hoog die fles is....

Ben benieuwd naar die stunt, kan me niet voorstellen dat dat zonder hulpmiddelen goed gaat......
Zal wel een addertje zitten...
Dat rode daaronder is een vrachtwagen.. Als je daar verkeerd van af dondert (stel je staat daarop
Moet je eens kijken hoe joekels hoog die fles is....
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Als het goed is rijdt de motor er af,en landt dan op een schans die op de grond staat.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
Onze sponsors