ALs je 15 augustus bedoelt denk ik wel ja!kwiebje schreef:Ziet er goed uit Getzz! Altijd leuk zo's reactie:D
Ga je mee naar de nurburgring ?
Getzz his S(GS001)...nieuwe achterlichten p36
- Getzz
- Volledig MINI minded!

Bericht

En zo staat hij nu in de garage
. Het inbouwen van de ipod interface valt niet mee. Ik moet nu speciaal gereedschap hebben om die stekkertjes uit de radio te krijgen(??). Dat wordt morgen geregeld... Wat helaas ook is gebeurd: De plaat voor de airbag is losgescheurd van het rubber. Wat kan ik hier aan doen om het weer vast te krijgen? Of moet ik zo`n nieuw rubbergebeuren bestellen?
ps. Sorry voor de slechte kwali..maar ik had geen zin om nog een camera te pakken

En zo staat hij nu in de garage
ps. Sorry voor de slechte kwali..maar ik had geen zin om nog een camera te pakken
- IMP
- Mod virus alert!

Bericht
Zo die staat er netjes bij
Ik denk dat wanneer dit allemaal achter de rug is dat je wel erg blij bent en lekker kan genieten van je Ipod installatie
Volgens mij is dat rubber niet zo los te bestellen, zit er op vast gesmolten? geloof ik....
Maar misschien dat iemand anders daar raad voor heeft.
Greetz en succes
Ivo
Ik denk dat wanneer dit allemaal achter de rug is dat je wel erg blij bent en lekker kan genieten van je Ipod installatie
Volgens mij is dat rubber niet zo los te bestellen, zit er op vast gesmolten? geloof ik....
Greetz en succes
Ivo
- Getzz
- Volledig MINI minded!

Bericht
. Deed het ook meteen en alles dus ik ben dik tevreden! Iemand die nog een ipod interface in wil bouwen. Bel: 0800- GETZZ hahaha!.
ps mocht iemand de nederlandse montagehandleiding nodig hebben, pm ff dan scan ik em ff in en stuur het je op!
Ennnn het is achter de rug! Hij zit erin en lijkt alsof het er altijd al in heeft gezeten...IMP schreef:Zo die staat er netjes bij![]()
Ik denk dat wanneer dit allemaal achter de rug is dat je wel erg blij bent en lekker kan genieten van je Ipod installatie![]()
Greetz en succes
Ivo
ps mocht iemand de nederlandse montagehandleiding nodig hebben, pm ff dan scan ik em ff in en stuur het je op!
- Getzz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dan rij ik zaterdag ff langs de dealer omdat te regelen. Ja bij stationair doet hij dat akelige geluidjimmysx schreef:Ratelt hij ook bij stationair??? Heb dat ook gehad en bij Beek hebben ze in 10 minuten de kettingspanventielding van 3 tientjes gemonteerd en wel en weg ratel
- jimmysx
- Bijna verslaafd

Bericht
Ik zou ze wel eerst ff bellen om te zorgen dat ze dat kettingding in huis hebben. Anders sta je nog voor jan met de korte achternaam bij de dealer zaterdagGetzz schreef:Dan rij ik zaterdag ff langs de dealer omdat te regelen. Ja bij stationair doet hij dat akelige geluidjimmysx schreef:Ratelt hij ook bij stationair??? Heb dat ook gehad en bij Beek hebben ze in 10 minuten de kettingspanventielding van 3 tientjes gemonteerd en wel en weg ratel
Onze sponsors