Veel plezier met je schroefset
Pieter's EB R53 215pk-- Ring foto's
- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Kwa uiterlijk is er helemaal niets veranderd omdat ik er al eibach verlagingsveren op had zitten en ik heb hem weer op dezelfde hoogte gezet.
Het is nu alleen het betere stuiter werk geworden maar dat kan ik moeilijk op foto zetten
@ Quattro: Scherp hoor
Ik moet nu alleen stoppen met modden want er kan niets meer bij in het onderschrift
'jimmysx schreef:En waar zijn de foto's van je complete ride dan??? Ik wil zien hoe dik dat staat!!!![]()
![]()
![]()
Maar zeer mooie set hoor!!!
Kwa uiterlijk is er helemaal niets veranderd omdat ik er al eibach verlagingsveren op had zitten en ik heb hem weer op dezelfde hoogte gezet.
Het is nu alleen het betere stuiter werk geworden maar dat kan ik moeilijk op foto zetten
@ Quattro: Scherp hoor

215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Dus ging het helaas over voor me. Zo blijf ik de eerste keer op de ring maar moeten uitstellen. En ik zit nu in het buitenland voor een week of 6 dus zolang moet ik nog minimaal wachten
Klopt!Sven schreef:Dikke bak!!![]()
![]()
BTW.... had jij de MINI niet eerst op Belgisch kenteken staan???
Of vergis ik me met een andere?![]()
Toen ik 's avonds op de site vd ring keek naar openingstijden zag ik dat ze pas om 1715 opengingen tot een uur of 8.StefanCS schreef:dik hoor!
hoe was het op de ring?
Dus ging het helaas over voor me. Zo blijf ik de eerste keer op de ring maar moeten uitstellen. En ik zit nu in het buitenland voor een week of 6 dus zolang moet ik nog minimaal wachten
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Zo eindelijk. Eindelijk een setje facelift Xenon's gevonden.
Worden ook niet iedere dag te koop gezet.
Over een paar weken gaan ze er op en als het goed is staat het weer een stukje beter.
Jurgen bedankt ervoor!!!
Worden ook niet iedere dag te koop gezet.
Over een paar weken gaan ze er op en als het goed is staat het weer een stukje beter.
Jurgen bedankt ervoor!!!

- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Vandaag de oude Xenon's van Jurgen gemonteerd.
Het neusje is weer een stukje frisser geworden
Van:

Naar:

Het neusje is weer een stukje frisser geworden
Van:

Naar:

Onze sponsors