Wel lache een echte tiger woods binnen de newminiclub
BN-ers onder de NewMINIclubbers . . .
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Geintje, hoor. Chappeau, nog ziet zo lang bezig en meteen al een beker naar binnen slepen.
Dat ruikt naar een nieuwe meet: golfclinic voorgezeten door Mr. Florian
Welke handicap heb je nu? Ik zeg altijd tegen mijn baas dat golfen knikkeren is voor luie jongetjes die niet willen bukken
Geintje, hoor. Chappeau, nog ziet zo lang bezig en meteen al een beker naar binnen slepen.
Dat ruikt naar een nieuwe meet: golfclinic voorgezeten door Mr. Florian

- Contacteer:
Bericht
Lekker bezig! Ik ben ook net begonnen dus binnenkort een keer een balletje slaan?florisvandam schreef:wilde er niet mee te koop lopen maar heb inderdaad afgelopen vrijdag de beruchte Voorhoutsopen gewonnen en ben nu eigenaar van de one en only blue jacket (wel een paar maatjes te groot)
Alles ging helemaal super vorige week en heb 40 stablefordpunten behaald op 18 holes (voor diegene die golfen wel duidelijk denk ik)
Heb 2 birdy's geslagen, 1 par en 8 holes 1 boven par en de rest eigenlijk verkloot, maar het was voldoende om de titel te behalen
En inderdaad ik golf pas 2 maanden dus het behalen van de 1e plek kwam dan ook voor mij en de andere 62 deelnemers als een aangename verassing!!!!
Nu een jaar goed oefenen en hopen dat we de titel volgend jaar weer kunnen prolongeren!!!
voor foto's kan je ook kijken op www.voorhoutsopen.nl
gr.
floris
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

de blue jacket is natuurlijk afgekeken van de beruchte green jacket die op de Masters te winnen is, maar denk dat die wel een beetje op maat wordt gemaakt

gr.
floris
ja ja ik weet het hij is 5 maten te groot maar dat maakt niet uitMac Mini schreef:gefeliciflapert mijne hoogheid met een stokkie... jasje staat je goed. moet je vaker aandoen.. kleed mooi af.
de blue jacket is natuurlijk afgekeken van de beruchte green jacket die op de Masters te winnen is, maar denk dat die wel een beetje op maat wordt gemaakt

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Mag je dat jasje houden dan? Leuk, ff je forumnaam achter op
Gefeliciteerd maar dat had ik al gedaan
Knappe prestatie Floris!!!!
gr, PC
Jezus en Petrus slaan samen een balletje op 'the green'. Aangekomen bij de 6e hole vraagt Jezus aan Petrus: 'Wat zou Tiger Woods bij deze hole genomen hebben?' 'Mwoah, een '3 ijzer' ofzo' zegt Petrus. Jezus pakt z'n '3 ijzer' en geeft de bal een mep waarbij de bal recht in het sop terecht komt. Terwijl Jezus over het water loopt om z'n balletje te zoeken komt er een man naast Petrus staan en zegt: 'Kijk die vent daar, die denkt dat ie Jezus is!'.
'Sterker nog', zegt Petrus, 'Hij denkt dat ie Tiger Woods is!!'
Gefeliciteerd maar dat had ik al gedaan
gr, PC
Jezus en Petrus slaan samen een balletje op 'the green'. Aangekomen bij de 6e hole vraagt Jezus aan Petrus: 'Wat zou Tiger Woods bij deze hole genomen hebben?' 'Mwoah, een '3 ijzer' ofzo' zegt Petrus. Jezus pakt z'n '3 ijzer' en geeft de bal een mep waarbij de bal recht in het sop terecht komt. Terwijl Jezus over het water loopt om z'n balletje te zoeken komt er een man naast Petrus staan en zegt: 'Kijk die vent daar, die denkt dat ie Jezus is!'.
'Sterker nog', zegt Petrus, 'Hij denkt dat ie Tiger Woods is!!'

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Onze sponsors