Greetz BigD
Ron's HC Clubman
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!

Bericht
Topic maar weer eens afstoffen met een fotootje van de Clubman en Erna tijdens de Waterlandtour afgelopen zondag 14 juni.

En dank aan Rini voor het maken van onderstaande foto. Sta ik er zelf ook eens op
Mijn laatste twee modjes zijn hier ook goed zichtbaar

Clubsticker en Cravenspeed antenne

En dank aan Rini voor het maken van onderstaande foto. Sta ik er zelf ook eens op
Mijn laatste twee modjes zijn hier ook goed zichtbaar

Clubsticker en Cravenspeed antenne
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!

Bericht
Na de eerste vakantie met de Clubman een dakkoffer geleend te hebben maar snel een eigen koffertje aangeschaft:
een mooie platte Hapro Zenith.
Ligt lekker laag op de dragers en door de goede stroomlijn geen extra geluid en nauwelijks een hoger verbruik.

En met een inhoud van 390 liter kan alle vakantiebagage er gemakkelijk in.

Opent aan beide zijden, dus gemakkelijk te monteren en te beladen.

En staat geeneens verkeerd

een mooie platte Hapro Zenith.
Ligt lekker laag op de dragers en door de goede stroomlijn geen extra geluid en nauwelijks een hoger verbruik.

En met een inhoud van 390 liter kan alle vakantiebagage er gemakkelijk in.

Opent aan beide zijden, dus gemakkelijk te monteren en te beladen.

En staat geeneens verkeerd

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
dat zou super zijn, en dan moet je em er nooit afnemen omdat het echt erbij pastMaVaEe schreef:Ff chocolate brown laten spuiten![]()
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hahaha. Wel even aan gedacht, maar voor die paar uurtjes dat ie op het dak zit toch een beetje zonde.MaVaEe schreef:Ff chocolate brown laten spuiten![]()
Dan heb ik niks meer aan mijn panaromadakkie. Nee, bij aankomst zo snel mogelijk bagage er uit en koffer van het dak af.Shadow_Breaker schreef: dat zou super zijn, en dan moet je em er nooit afnemen omdat het echt erbij past
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mooi soepje Maarten 
Ziet er erg chique uit. Maar nogmaals: voor die paar uurtjes dat ie op het dak zit . . .
En ik weet niet of Adriaan 'm dan nog wil lenen. Bij hem moet ie op een rode Clubman met zwart dak. Wordt dan wel een rare combi
Eerst maar eens een paar andere modjes.
Heeft te maken met de hoogte en de lichtinval bij de hondjes . . .
Ziet er erg chique uit. Maar nogmaals: voor die paar uurtjes dat ie op het dak zit . . .
En ik weet niet of Adriaan 'm dan nog wil lenen. Bij hem moet ie op een rode Clubman met zwart dak. Wordt dan wel een rare combi
Eerst maar eens een paar andere modjes.
Heeft te maken met de hoogte en de lichtinval bij de hondjes . . .
Onze sponsors